Skip to content

"אמא חוזרת לג'ינס"

כבר מזמן דיאטה אינה סבל, לא עוד רעב, סבל והתנזרות קשה ממאכלים. והפעם גיליתי סדנאות פורצות דרך המחוללות שינוי באורח חייהן של נשים רבות, בדרך בריאה ומהנה, כוללות אורח חיים בריא. תזונה נכונה וכושר, ומלווה בקבוצת הפייסבוק "אמא חוזרת לג'ינס" המונה מעל 56,000 נשים(!) וגם קבוצת כושר וקבוצה סודית שמסייעת בתמיכה אישית את הקבוצה מנהלות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד יח"צ לימור כרסנטי מקבל אל שורותיו את הלקוחות שמביאות את הבשורה החמה הבאה בעולם התזונה והכושר. בשורה המביאה תזונה בריאה וכושר מותאם אישית ליווי צמוד דרך קבוצת פן .קבוצת הפייסבוק "אמא חוזרת לג'ינס" בניהולן של אונור מנצור ורונה אבן. בקבוצה עולה מידע רב ותמיכה במגוון נושאים בתחום התזונה והכושר.
בעקבות הביקוש נפתחו גם סדנאות מקצועיות אשר סייעו כבר לאלפי נשים.

רונה אבן ואונור מנצור
רונה אבן ואונור מנצור

מי הן רונה ואונור?
אונור מנצור, בת 34, אמא למילאן בן שנתיים, מאמנת כושר אישית מזה כארבע שנים,
בעלת הכשרה לאימון כושר והדרכת חדר כושר ולאימוני טי אר אקס במכללת וינגייט,
הכשרה לאימון נשים בהריון ולאחר לידה במכללה למקצועות הספורט
וכן הכשרה לאימון קיקבוקס בג'ימנסיה.
בעבר אימנה קבוצות, כיום מתמקדת בעיקר באימונים פרטיים אחת על אחת, בדגש על קשר אישי ונעים
אונור: "כאשר יש חיבור אישי בין המאמנת למתאמנת, אפשר להגיע לתוצאות מירביות.
בשל גיוון ההכשרות שלי, האימונים שלי כוללים שילוב של אלמנטים מעולמות שונים.
"אני מאוד אוהבת להכניס את עולם האיגרוף והקיקבוקס לתוך אימוני הכוח והאירובי שלי. בסדנת 'עושות שינוי' ניתן לראות זאת בבירור למי שעושה את אימוני המתקדמות."

רונה אבן, בת 37 אמא ל-3 ילדים (סער 7, שיר 5.5 ורז בת שנה)
דיאטנית קלינית וספורט, בוגרת אוניברסיטת אריאל במדעי התזונה Bs.s
ההכשרה המעשית שלה התקיימה בבית-החולים תל השומר במגוון מחלקות (פנימית, כליות, אונקולוגיה, גריאטריה, נשים וכו'…)
במועדון הכושר "הולמס פלייס" ניהלה קליניקה ענפה עם מאות מטופלים ובמקביל הקימה את סדנאות "STARTER" שמשלבות תזונה וכושר בקבוצות קטנות ואינטימיות.
לאחר ניסיון שצברה ואלפי מטופלים יצאה לדרך עצמאית ופתחה קליניקה פרטית בגבעתיים.
"המטרה שלי היא לגרום לך להרגיש טוב בעור שלך, לתקן את המערכת יחסים שלך עם האוכל שלך, לאכול לשובע ולא להתנזר ממזונות אהובים"

כיום רונה ואונור מנהלות את קבוצת הפייסבוק "אמא חוזרת לג'ינס" שמונה מעל 56,000 נשים.
בקבוצה זו זיהו הבנות לראשונה את הצורך והביקוש של בנות הקבוצה במסגרת תומכת, מפורטת ומדויקת לירידה במשקל, כזו שתוביל אותם יד ביד להצלחה בדיאטה.
באפריל 2018 נפתחה הסדנה האינטרנטית הראשונה בארץ שמשלבת בין תפריטים (בשרי, צמחוני וטבעוני) משביעים, מזינים, מדויקים לירידה במשקל לבין אימונים ממוקדים (בדרגות קושי שונות) לשריפת שומן, קצרים ואינטנסיביים, הכוללים מסלול "מתחילות" שמתאים לנשים מבוגרות יותר/ נשים לאחר לידה ונשים שמעולם לא עשו כושר ומסלול "מתקדמות" בו האימונים בדרגת קושי גבוהה יותר.
תכנית הסדנה נקראת "עושות שינוי" כי היא לא רק גורמת לאנשים לרדת במשקל אלא ממש משנה להם את כל היחס שלהן לאוכל ובכלל, את כל מה שחשבו על אוכל או על דיאטות.
הסדנאות נותנות מענה לחתך רחב באוכלוסייה לאימהות בכל הגילאים ומונגשות לכולן במתן מחיר נמוך ביחס לתמורה הכוללת.

אונור מנצור
אונור מנצור

היתרון הגדול של "עושות שינוי" הוא לא רק הקהילה התומכת לאורך כל היום, אלא גם הליווי הצמוד של 2 נשות מקצוע מומחיות כל אחת בתחומה.
"עושות שינוי" מקרבת נשים מכל הארץ ואף מכל העולם (אוסטרליה, הודו, קוסטה ריקה, ארה"ב ועוד….) לתכנית אחת עם מטרה משותפת אחת.
אונור: "ברגע שאנחנו הופכות לאמהות, הכל משתנה. הגוף שלנו, הזמן שלנו לעצמנו, השינה שלנו, החופש שלנו. הקבוצה עוזרת לאימהות לחלוק טיפים, לשתף בקשיים ובעיקר לתמוך אחת בשנייה כמה שניתן"
רונה: "אין ספק שהשילוב של התוכן המקצועי (אימונים ותפריט) ביחד עם המוטיבציה והגיבוש הקבוצתי וכן הליווי והתמיכה שהבנות מקבלות מאתנו זה בעצם סוד ההצלחה של "עושות שינוי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן