Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 בנובמבר, 2018

משחקי גמדים, קמט בזמן, לוק, ג'ורדן נוסע באוטובוס, לנשום, האמן הגדול בעולם, אהבה חסרה, פיגומים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משחקי גמדים | Gnome Alone, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קלואי הקטנה עוברת עם אמה לבית חדש עם גינה ענקית. חייה משתנים כאשר היא מגלה לתדהמתה שגמדי הגינה בחצר חיים ומדברים, ויש להם תפקיד חשוב מאוד – להציל את העולם מפני הטרוגים. מדובבים לעברית: מיה אלון, דן קיזלר. במאי: פיטר לפניוטיס. ארה"ב, 2017.

11:00 קמט בזמן | A Wrinkle In Time, ערוץ Hot Movies1 ובשעה 17:00 בערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 15 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

11:20 לוק Locke, ערוץ Hot Movies4
/

14:00 ג'ורדן נוסע באוטובוס | Jordan Rides the Bus, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

אחרי שהוביל את נבחרת החלומות של ארה"ב לזכייה במדליית הזהב, אחרי 3 אליפויות עם שיקגו, בשיא הצלחתו, פרש מייקל ג'ורדן מכדורסל והלך לשחק בייסבול בליגות הנמוכות. הבמאי רון שלטון עוקב אחריו בסרט בשנה וחצי שעברו, עד שחזר לשחק כדורסל. 52 דקות, ארה"ב, 2010.

18:35 לנשום | Breathe In, ערוץ Hot Movies4

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 דצמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ MGM

21:30 האמן הגדול מכולם | The Greatest Showman, ערוץ Yes1 + ערוץ Yes VOD

מועמד לשיר המקורי הטוב ביותר בטקס האוסקר האחרון, וזוכה לשיר המקורי הטוב ביותר בגלובוס הזהב. מיוזיקל ססגוני. סיפור חייו הבלתי יאומן של פי. טי. ברנום השנוי במחלוקת, שהגיע עני ומחוסר כל לניו יורק של תחילת ה-20, והצליח להפוך לאדם הראשון שעשה את הונו מעסקי השעשועים כמפיק ואמרגן, הוא המציא למעשה את הקרקס והביא אותו לתודעת והנאת הקהל הרחב. שחקנים: יו ג'קמן, מישל ווילאמס, זאק אפרון, זנדאיה. במאי: מייקל גרייסי. ארה"ב, 2017.

22:00 אהבה חסרה | Loveless, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 15 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:30 פיגומיםScaffolding, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמה. אשר, תיכוניסט פרוע עובד עם אביו הקשוח בעסק לבניית פיגומים. כשמורה חדש מגיע לבית הספר, חייו של אשר המרדן מקבלים תפנית. שחקנים: אשר לקס, עמי סמולרצ'יק, יעקב כהן. במאי: מתן יאיר. ישראל, 2017.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן