Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 18 בנובמבר, 2018

עלייתם של צבי הנינג'ה, מלכת העולם, חופשתו של מר הולו, מאדים 2, רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 עלייתם של צבי הנינג'ה | Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles, ערוץ ניקלודיאון

ספין אוף לסדרת הלהיט, אלא שהפעם שבים בזמן אחר צבי הנינג'ה המתבגרים בעודם יוצאים אל הרפתקת חייהם. הרביעייה הצעירה תיחשף אל כוחות הנינג'ה המיסטיים, תלמד כיצד לשתף פעולה, ותפעל יחד למימוש גורלה הייחודי.

22:00 מלכת העולם | Queen of the World, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

70 שנה חלפו מאז מונתה המלכה אליזבת השנייה לראש חבר העמים הבריטיים (תואר מלכותי לעומד בראש 53 מדינות, שניתן לה באופן אישי). הסרט מביא את סיפור הקשר העמוק וארוך-השנים שבין משפחת המלוכה לנתיני חבר העמים תוך שימוש בקטעי ארכיון נדירים של המלכה ובני משפחתה, מארכיון הקולנוע הפרטי המלכותי של הדוכס מאדינבורו, במהלך הביקורים ההיסטוריים שערכו לאורך השנים במדינות חבר העמים. אלו מוצגים לצד סצנות עכשוויות מרגשות עם בני הדור הצעיר של בית המלוכה, ביניהן – קבוצת צעירים ממדינות חבר העמים שנבחרו לעבוד בארמון לצד צוות העובדים הקבוע והדוכס הארי נתפס כשהוא מייעץ להם בחיוך: 'אל תכנסו לפאניקה אם אתם נתקלים במלכה. למרות שכולנו נלחצים מכך…', או סצנה מיוחדת בה מספרת הדוכסית, מייגן מרקל, על שמלת החתונה המפוארת ועל הסודות שלא גילתה להארי לפני החתונה. גם רגעים מההכנות הקדחתניות לקראת מפגש מיוחד בין הנסיך צ'ארלס לראש ממשלת קנדה, ג'ייסון טרודו, במעון המלכותי הרשמי בקנדה נחשפים בפנינו ומאפשרים לנו לקבל הצצה שעדיין לא ראינו כמוה אל בית משפחת המלוכה. בימוי: מאט היל. שני פרקים בני 45 דקות, בריטניה, 2018.

22:00 חופשתו של מר הולו Les Vacances de Monsieur Hulot, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

הקומדיה שהייתה מועמדת לאוסקר והשתתפה בתחרות הרשמית בפסטיבל קאן. מר הולו הגמלוני, בעל מעיל הגשם והמקטרת הנצחיים, נקלע במהלך חופשה בעיירת חוף ציורית, לסדרה של אירועים משעשעים. שחקנים: ז'אק טאטי, נטלי פסקוד. במאי: ז'אק טאטי. צרפת, 1953. אחד מן הסרטים המשעשעים, המבדרים והחכמים בתולדות הקולנוע. ציון: 

22:00 מאדים 2 | Mars 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

עונה שנייה לסדרה המראה כיצד היו יכולים להראות החיים ברגע שנתיישב על הכוכב האדום, בשילוב ראיונות עם הוגי דעות ומדענים.

רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים | Rogue One: A Star Wars Story, נטפליקס | Netflix

סרט פעולה מדע בדיוני של דיסני. חברה אקסצנטרית יוצאת לגנוב את תוכניות הבנייה של תחנת חלל אימפריאלית רבת עוצמה. בראש החבורה, שכוללת נזיר עיוור ורובוט של האויב, עומד גנב לשעבר. שחקנים: פליסיטי ג'ונס, דייגו לונה, ריז אחמד. במאי: גארת' אדוארדס. 133 דקות, ארה"ב, 2016. האימפריה המרושעת חוזרת בסיפור אפל למבוגרים, תוך שימוש בהרבה אפקטים, תלת ממד ופה ושם גם הומור. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן