Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 19 בנובמבר, 2018

שושלת קים, טובוט, השכן מהגיהנום 6, הבריחה מדיאנמורה, דונלד גלובר: מוזר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שושלת קים | The Kim Dynasty, סלקום TV

סדרה דוקומנטרית של נשיונל ג’אוגרפיק, שבוחנת בארבעה פרקים את השושלת של שליטי צפון קוריאה הקומוניסטית.

טובוט | Tobot, ערוץHot VOD

ריאן וקורי הם תאומים עם סוד גדול מאוד – הם טייסי טובוטים שפיתח פרנקלין, אביהם המהנדס, כדי להגן על ילדיו. הם גרים בעיר דיידו, היכן שמכוניות אוטומטיות שולטות בכבישים ומהנדסי רובוטים מתחרים זה בזה. הם לומדים בבית הספר יחד עם חבריהם, אבל אחרי הלימודים, המכוניות שלהם יכולות לשנות צורה ולהפוך לרובוטים עם מיומנויות לחימה מיוחדות. יחד עם הטובוטים שלהם הם מגנים על העיר מפני הרעים בהנהגת אקני, העוזר שלה, דילוק וצבא הרובוטים שלהם. עם הזמן הם מכירים חברים חדשים שעוזרים להם במאבק.

21:10 השכן מהגיהנום 6 | 6 The Nightmare Neighbor Next Door, ערוץ CBS Reality

קריוקי לתוך הלילה? זבל בחדר המדרגות? אם חשבתם שהשכנים שלכם בעייתיים… עונה חדשה לסדרה המציצה אל תוך דלתות סגורות כדי לגלות מה באמת קורה בין שכנים כאשר מתעוררת מחלוקת.

22:00 הבריחה מדיאנמורה | Escape at Dannemora, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

מיני סדרה בת 8 פרקים בכיכובם של בניסיו דל טורו ("טראפיק"), פטרישיה ארקט ("התבגרות") ו-פול דנו ("מלחמה ושלום"). את הסדרה מפיק ומביים בן סטילר והיא מבוססת על המקרה האמיתי של בריחה מהכלא בצפון מדינת ניו יורק בקיץ 2015, שהובילה למצוד נרחב אחר שני רוצחים מורשעים שנעזרו בבריחתם באשת צוות הכלא שהייתה במערכת יחסים עם שניהם. דל טורו מגלם את הרוצח ריצ'ארד מאט, אדם קשוח ושתלטן ששלט באוכלוסיית הכלא בדרכי הפחדה, והוא זה שהגה ותכנן את הבריחה. ארקט מגלמת את טילי מיטשל, אישה נשואה ממעמד הביניים שהייתה אחראית על מתפרת הכלא ונכנסה למערכות יחסים עם שני האסירים, עד שסייעה לבריחתם. דנו מגלם את דיוויד סטוארט, רוצח שוטרים שהשתמש במראהו הנאה כדי לפתות את מיטשל והפך בניגוד לרצונו לשותף בתוכנית של מאט.

דונלד גלובר: מוזר | Donald Glover: Weirdo, נטפליקס | Netflix


סטנד-אפ מהופעתו החיה של דונלד גלובר בניו יורק, ובו הוא מספר על אהבתו למדגנים ולרשת חנויות צעצועים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן