Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 21 בנובמבר, 2018

הנשיקה האחרונה של הקיסר, להסיר את הפאה, רוז הרטמן בלתי מרוסנת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנשיקה האחרונה של הקיסר | The Exception, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

דרמה רומנטית. במהלך מלחמת העולם השנייה נשלח חייל גרמני לחקור האם הסתננו מרגלים לאחוזת הרייך בהולנד. בשהות באחוזה הוא מתאהב במשרתת יהודייה, ומתחיל לפקפק בנאמנותו למשטר. שחקנים: לילי ג'יימס, כריסטופר פלאמר. במאי: דוד לבו. 2016.

21:00 להסיר את הפאה | Covered Up, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

רחל, בוגרת בית יעקב, נישאה בשידוך לאברך וכל רצונה היה להיות 'אישה כשרה עושה רצון בעלה', אך נישואיה לא צלחו. היא התגרשה וביקשה להוריד את הפאה, מהלך חריג בחברה החרדית. התנגדותם של הוריה, ההלכה והחברה מציבים בפניה קונפליקט. בעקבות הסרת הפאה, היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי בעולמן של נשים חרדיות ונוגעת בשאלות של כיסוי וגילוי, נשיות מודחקת, יופי וצניעות, נישואים וגירושים, מוסכמות החברה, גיל נישואים מוקדם וריבוי הילודה, פרנסה וקריירה. בימוי, תסריט ותחקיר: רחל אליצור. 52 דקות, ישראל, 2018.

22:00 רוז הרטמן בלתי מרוסנת | The Incomparable Rose Hartman, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

רוז הרטמן היא צלמת סלבריטאים, אנשי אופנה, שחקנים, דוגמנים וכל מה שנוצץ בעולם הזה. היא עצמה, מאחורי המשקפיים הכהים, הליפסטיק האדום והשיער הבלונדיני-זקור, אישה ייחודית מאוד, מאיימת בדרכה, ונדמה שיודעת בדיוק מה היא מחפשת. קולגות מדברים עליה בשילוב של הערכה ודחייה, ומספרים על היכולת שלה לדחוף את כולם כדי להגיע לתצלום שהיא רוצה. לטעמה, כי היא רק רוצה לתפוס את הסלבריטאים, רגע לפני שיעשו את הפוזה למצלמה, ואכן, היא נחשבת לצלמת ייחודית בתחום. הצילומים שלה הם תמיד 'מהחיים', תמיד מתעדים רגע שקרה באמת, ויחד עם זה יש בהם המון יופי. אין לה עניין להציג אותם כעורים או גרוטסקיים, בכלל לא. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן