Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (20.11.18)

למי כדאי להשתמש בדאודורנט בריח עור ועוגיות? האם כפפות חד פעמיות בניחוח שושן צחור מריחות כמו הפרח המובטח? על כל אלה ועוד מוצרים חדשים במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ThermoBall של The North Face

נעליים אלו, המיועדים לטרקים ולטיולים, משלבות בתוכן כדוריות קטנות וסינתטיות, שמטרתן לשמור על חום הגוף (כפות הרגליים, במקרה זה). ניסינו אותם בתנאי קור שונים וגילינו כי הן אכן מחממות היטב. כלומר, לטיול הבא שלכם בעונת החורף הן בהחלט עשויות להתאים. זאת, גם בזכות העובדה שהן עמידות בפני מים והסוליה שלהן מיועדת למניעת החלקה. המשקל שלהן הוא 240 גרם בלבד.

269 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: ג'ים פלטין

VISIONS DIAMOND של קורנינג

הסדרה החדשה של הסירים עשויה גם היא מזכוכית. הם כמובן עמידים בפני חום, ולכן אפשר להשתמש בהם למרבית השימושים המוכרים. עם זאת, חשוב לקרוא את ההנחיות טרם השימוש הראשון, שכן יש מאכלים שאסור להכין אותם בסיר זה, דוגמת קרמל או פופקורן. בשאר המאכלים הוא התעלה על מרבית הסירים שאנו מכירים – פיזור חום טוב, דבר אינו נדבק אליו, ובנוסף, אפשר תמיד לראות מה קורה עם התבשיל מבלי לפתוח את המכסה. העיצוב של הסירים הוא בונוס – הם אידיאליים להגשה ישירות לשולחן האוכל. הסדרה כוללת סירים בנפחים שונים, מ-0.8 ליטר ועד חמישה ליטר.

339-749 שקלים. להשיג באולם התצוגה של שקל בית מותגים ברמת גן ואצל המשווקים המורשים.

צילום: יח"צ

אביזרי אפייה של פעמית סטור

הרשת השיקה סדרה חדשה של כלים חד פעמיים, המיועדת לאפייה. המוצרים בולטים קודם כל בזכות העיצוב החיצוני שלהם – יש מגוון של עיצובים, המשלבים הדפסים של לבבות או קווים גיאומטריים צבעוניים, והכל בצבעים שונים. הקולקציה כוללת מגוון רחב של מוצרים, החל ממנג'טים ותבניות נייר וקרטון לעוגות ומאפים, דרך תבניות אישיות למאפים קטנים, וכלה בגביעי נייר גדולים לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי, ותבניות לפאי, קיש וטארט. המוצרים אותם ניסינו היו טובים בסך הכל – עמידים בפני חום, עמידים דיים כדי להכיל את מה שמכניסים אליהם, והעיצוב אכן נעים לעין.

מ-0.8 שקלים ליחידה. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אפרת אשל

Leather & Cookies של AXE

אין ספק כי המוצרים של המותג, ובמיוחד אלו החדשים, מתאימים לצעירים. גברים מבוגרים יותר לא ישתמשו במוצרים החדשים, שהניחוח שלהם מערבב בין עור לבין עוגיות. כן, בדיוק מה שאתם קוראים, ואם השילוב הזה נשמע לכם מוזר ולא ברור, דעו כי כזה הוא גם הריח. הוא אמור לשלב מתיקות (עוגיות) עם ניחוח מעושן (עור) אבל התוצאה, ובכן, מוזרה. כלומר, מתאימה לצעירים. כמו תמיד, מדובר בדאודורנט ספריי גוף ובג'ל רחצה, שמכל בחינה אחרת עושים את עבודתם.

9.9-13 שקלים. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

צילום: יח"צ

כפפות בריח שושן צחור של Easy Touch

המוצר החדש של המותג אינו שונה מהמוצרים הקודמים למעט בעניין אחד – הניחוח. כמו תמיד, מדובר בכפפות חד פעמיות, אשר אינן משלבות אבקה בתוכן, והן שומרות על אותה איכות גבוהה כמו של המוצרים הוותיקים. הן היפולארגניות, יש להן מגע נעים והניחוח החדש פרחוני כמובטח (אם כי אין לנו מושג האם כך באמת מריח שושן צחור). הן נמכרות במידות XS-XL.

34.9 שקלים ל-80 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: לילך קדמי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן