Skip to content

כפר סבא: שלשה נערים תקפו ושדדו קשישה בת 70

השלושה ארבו לקשישה בקרן רחוב כשחלפה על פניהם משכו מידיה את הארנק וזרקו אותה על הכביש. הקשישה נפצעה בפניה ואושפזה. היום נעצרו השלושה. עורך דין אחד מהחשודים: "המשטרה פעלה בניגוד לחוק ופגעה בזכויותיו הבסיסיות של הקטין ובכוונתנו להגיש תלונה על התנהלות החוקרים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה קטינים, בן 16 ושניים בני 17  תושבי נתניה, נעצרו היום (רביעי)  בידי המשטרה לאחר שלפי החשד ביצעו שוד וחטיפת ארנק מקשישה בת 70 סיום חמישי בשבוע שעבר בכפר סבא.השלושה מעצרו לאחר שזוהו במצלמות אבטחה שצלמו את ממעשה השוד ונתיב בריחתם. 

רגע השוד - הקשישה נדחפת אל הכביש (צילום מסרטון האבטחה)
רגע השוד - הקשישה נדחפת אל הכביש (צילום מסרטון האבטחה)

ביום חמישי ה-15.11.18 אחר הצהריים התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד אישה בשנות ה-70 לחייה ברח' אנילביץ בכפר סבא. מבדיקה ראשונית התברר כי שלושת החשודים תקפו ושדדו את האישה, חטפו ממנה את התיק שהחזיקה.  ודחפו אותה אל הכביש. האישה, תושבת כפ"ס נחבלה בפניה ובידה לאחר שהותקפה ונזרקה לכביש וכתוצאה מכך נגרמו לה שטפי דם רבים. בהמשך אף פונתה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מאיר. היום, בשעות הבוקר, אותרו 2 חשודים, בני 16 ו-17 מנתניה. הם נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. כשעתיים לאחר מכן נעצר החשוד השלישי והובא לתחנת המשטרה להמשך חקירה. בכוונת המשטרה להביאם מחר לפני שופט, שם יבקשו את הארכת מעצרם.


עו"ד אבי כהן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד הקטינים שחשודים בשוד האישה: "מדובר בקטין מרקע משפחתי מורכב וללא עבר פללי. הקטין משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים".
עו"ד יזהר קונפורטי שמייצג גם הוא מטעם הסניגוריה הציבורית קטין אחר שחשוד בפרשה טען לפגיעה בזכויות לקוחו ואמר: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. לצערנו הרב, המשטרה פעלה בניגוד לחוק ופגעה בזכויותיו הבסיסיות של הקטין ובכוונתנו להגיש תלונה על התנהלות החוקרים."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן