Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 24 בנובמבר, 2018

משפחה מודרנית 10, ים של עצים, משחקי גמדים, נער הטבע, המשפטים של קייט מקול, אני טוניה, אויבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחה מודרנית 10 | Modern Family 10, ערוץ Yes VOD

הקומדיה שבה בעונה חדשה. ספוילר – המשפחות נפגשות למצעד חגיגות הארבעה ביולי שבו ג'יי משמש גראנד מרשל. פרידתה של היילי מארווין אינה מתקדמת כמצופה ובמקביל דילן מופיע פתאום ומבלבל אותה. מאני חוזר מהטיול שלו ומספר שיש לו חברה קנדית אבל אף אחד לא מאמין לו כי אין לו אף תמונה שלה, פיל שוקל לפצוח בקריירה חדשה ומרגשת, קלייר מנסה למזג את חברת הארונות של ג'יי עם חברה חדשנית ומצליחה, מיטש מקבל תיק משפטי חשוב ומתוקשר ובהמשך המשפחה תצטרך להתמודד הודעה מעציבה. 

09:20 ים של עצים | The Sea Of Trees, ערוץ Hot Movies4
/

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 בספטמבר, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

10:00 משחקי גמדים | Gnome Alone, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

14:00 נער הטבע | Nature Boy, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

אמיתי או מזויף? זו השאלה המהותית שמאחורי ההיסטוריה הארוכה של ההיאבקות המקצועית. הבמאי רורי קרף מביא בסרט את סיפור החיים של המתאבק המקצועי האמריקני, ריק פלייר, וחושף את הנשמה של האדם שמיליוני מעריצים רק חושבים שהכירו. באמצעות שני ראיונות נוקבים שנעשו עם פלייר בהבדל של 16 חודשים אחד מהשני וראיונות עם מקורבים לו – נחשף אורח החיים המטורף שלו שהסווה את בדידותו הרבה ואת חייו הטרגיים. 78 דקות, ארה"ב, 2017.

15:30 המשפטים של קייט מקול | The Trials Of Cate McCall, ערוץ Hot Movies3

דרמת בית משפט. עורכת דין אלכוהוליסטית בגמילה ועל תנאי מקבלת את תפקיד ההגנה על לייסי סטאבס, אישה המערערת על האשמה ברצח של אישה אחרת. לייסי גם מספרת על אונס שביצע בה השומר בבית הסוהר. עורכת הדין שמעולם לא הפסידה במשפט נעזרת בחברה כדי למצא ראיות שיזכו את לייסי, אך האם לייסי באמת חפה מפשע? שחקנים: קייט בקינסייל, ניק נולטי, ג'יימס קרומוול. במאי: קרן מונסריף. ארה"ב, 2013.

18:15 הנשיקה האחרונה של הקיסר | The Exception, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 21 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:30 אני, טוניה | I, Tonya, ערוץ Yes1

מועמד לשלושה פרסי אוסקר וזכייה בשחקנית המשנה הטובה ביותר. דרמה על פי אירועים אמיתיים. סיפורה של המחליקה האמנותית טוניה הארדינג, ותיאור האירועים שהובילו לאחד הסקנדלים הגדולים בתולדות הספורט האמריקני – הארדינג הואשמה בכך שניסתה לחבל בהצלחה של יריבתה לענף ושותפתה לנבחרת האמריקנית. שחקנים: מרגו רובי, אליסון ג'ני. במאי: קרייג גילספי. ארה"ב, 2017. בסיפור ביזארי לחלוטין עם משחק מצוין נחשפת אחת מפרשיות הספורט המוזרות בכל הזמנים. ציון: 

22:00 אויבים Hostiles, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 22 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן