Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 25 בנובמבר, 2018

פלורנס פוסטר ג'נקינס, כלבים נובחים רחוק, שביל הזעם, רוח חדשה, שופקינז: מסע בג'ונגל, רוצח סדרתי עם פירס מורגן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פלורנס פוסטר ג'נקינס | Florence Foster Jenkins, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 ביולי, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 כלבים נובחים רחוק | The Distant Barking of Dogs, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מבעד לעיניהם של ילדים המלחמה נראית צבעונית ומסעירה לא פחות משהיא מאיימת. אולג ויאריק, החיים עם סבתם בכפר שרובו ננטש – צמוד לגבול שמשני עבריו נלחמים כוחות האוקראינים והרוסים – מצליחים לייצר לעצמם בועה משלהם. צלילי ההפגזות הפכו לפסקול המלווה את השגרה שלהם, ואילו בקולות ירי, מאגרי נשק נטושים ושיירות של חיילים הם מוצאים הזדמנות למשחק חדש. הסרט מציג את האופן שבו הילדים וסבתם מצליחים, כל אחד בדרכו, לדבוק בהנאות ובהתרגשויות הקטנות של החיים גם בצל המלחמה. בימוי: סימון לרנג ווילמונט. 90 דקות, דנמרק, 2017.

22:00 שביל הזעם | Badlands, ערוץ Yes3

זוג מאוהב. מאחר שאבי הנערה מתנגד לקשר, הבחור יורה בו, וביחד הם נמלטים למסע בריחה עקוב מדם בדרום ארצות הברית. שחקנים: מרטין שין, סיסי ספייסק. במאי: טרנס מאליק. ארה"ב, 1973.

22:30 רוח חדשה | A New Spirit, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמה סוחפת המספרת את סיפורם של שני האחים יעקב ושמואל, אשר גדלו בקרית שמונה, במשפחה מסורתית קשת יום. בבגרותם, שמואל הופך ליהודי חרדי, בעוד יעקב מתדרדר לפשע, ומשתקם בסיוע הקהילה המשיחית בניו יורק והופך עם חזרתו לארץ ליהודי משיחי. שמואל והקהילה החרדית כולה מתייחסים ליעקב כמיסיונר וכופר קיצוני. הוא נאשם בגנבת נשמות יהודיות טהורות. העימות בין האחים מגיע לאלימות של ממש בה נעשה ניסיון להתנקש בחייו של יעקב, ניסיון היוצא משליטה וגורם לפירוקה של המשפחה כולה. שחקנים: אמרי ביטון, אוהד שחר, מייקל הרפז. במאי: דורון ערן. ישראל, 2017.

רוצח סדרתי עם פירס מורגן | Serial Killer with Piers Morgan, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית החוקרת את מוחם של רוצחים סדרתיים, תוך כניסה לבתי כלא שמורים וראיונות עם הרוצחים וקרובי משפחתם.

שופקינז: מסע בג'ונגל | Shopkins: Wild, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת לילדים. סקרלטה גאטו, כוכבת הקולנוע האהובה, מבקרת בשופוויל ומגייסת את השופקינס למסע דרך הג'ונגל אל העולם המסתורי של פאוויל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן