Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 26 בנובמבר, 2018

או בוי 2, מקום בלב 6, בחזרה למלון טאג' מהאל, מועד לרצוח, סנט-אכזופרי: האיש שמאחורי הנסיך הקטן, הנעדרת, החיים שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 או בוי 2, ערוץ הילדים (פרטנר TV, סלקום TV ו-VOD Hot)

העונה השנייה של הסדרה, שתגולל את המשך לעלילות הלהקה, ואליה מצטרפת שירן סנדל (שתצטרף לקאסט בתפקיד קבוע), סאבלימינל, לירן דנינו ו-עומר דרור.

21:15 מקום בלב 6 | A Place to Call Home 6, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 21 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 בחזרה למלון טאג' מהאל | Back To Taj Mahal Hotel, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

עשרות אנשים איבדו את חייהם במהלך התקפת הטרור ב-2008 במלון טאג' מהאל פאלאס במומביי, הודו. כעת, 10 שנים אחרי אותו אירוע, חוזרים חמישה אנשים שהיו עדים לאירוע, למקום ההתרחשות. עד אותו רגע נורא חייהם התנהלו באופן שונה לחלוטין, וכל אחד מהם הגיע למלון מסיבה אחרת לגמרי. כעת, הם חולקים את החוויה הטראומטית הזו בסרט. סיפורים אישיים, צילומים של מצלמות אבטחה וראיון עם אחד מהמפגעים יוצרים מחדש את הסיפור של אותו לילה נורא שבו הוחזקו עובדי המלון ואורחיו תחת אש במשך שעות. הצילום, העריכה והמוזיקה בסרט מעוררים תחושה של בשורה רעה שהולכת לקרות ומביאים את התחושה הקשה של להיות נעול בחדר במלון, במחבוא מתחת למיטה, מבלי לדעת היכן נמצאים הטרוריסטים החמושים. לצד כל אלה מעלה הסרט את השאלה כיצד אירוע כה מפחיד משנה את השקפת העולם על החיים ומעורר שאלות קיומיות על חופש, דת, פגיעות מול שליטה ואשליה של ביטחון. בימוי: קרינה מולייר. 70 דקות, הולנד, 2017.

22:00 מועד לרצוח | Most Likely to Murder, ערוץ Hot Movies3

תעלומת רצח קומית. בילי היה אחד התותחים בתיכון. כאשר הוא חוזר לעיר מולדתו לחגים הוא מגלה כי כל חבריו המשיכו הלאה, ויותר מזה האקסית שלו, יוצאת עם טיפוס מפוקפק מימי התיכון שבילי בטוח שקרוב לוודאי שהוא הרוצח מאחורי תעלומת רצח מקומית. שחקנים: אדם פלי, רייצ'ל בלום, וינסנט קרטיזר. במאי: דן גרגור. ארה"ב, 2018.

22:05 סנט-אכזופרי: האיש שמאחורי הנסיך הקטןDraw Me Saint-Exupéry, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ב-31 ביולי, 1944, נעלם אנטואן דה סנט-אכזופרי מעל הים התיכון. המסתורין הזה הוליד מיתוס. מי היה האיש שספרו 'הנסיך הקטן' תורגם ליותר מ-250 שפות? היכן נגמרת האגדה ומתחיל הסיפור האמיתי? משפחתו הקרובה, חברים, שכנים וקולגות מתארים את אישיותו של סנט-אכזופרי ומציירים אדם שלא היה דומה לאף אחד אחר. 'הוא עשה הכל בצורה שונה', מספר הסופר והטייס ז'ול רואה, 'אפילו חולצה הוא לא לבש כמו כולם, כובע לא חבש כמו כולם, הוא לא התלבש כמו כולם ולא דיבר כמו כולם'. במסגרת הסרט מובאים ארכיונים של סרטים וארכיונים מצוירים המנסים לשרטט את דמותו הייחודית, השונה והמורכבת של סנט-אכזופרי. צרפת, 2017.

הנעדרת | The Missing, נטפליקס | Netflix

מערבון. בתה הבכורה של מגי גילקסון נחטפת על ידי רופא אליל שהפך לפושע. מגי מבקשת את עזרת אביה המנוכר בחיפושים אחריה. שחקנים: טומי לי ג'ונס, קייט בלאנשט, אוון רייצ'ל ווד. במאי: רון הווארד. 154 דקות, ארה"ב, 2003.

החיים שלי | My Life, נטפליקס | Netflix

מלודרמה. מנהל מצליח בחברת פרסום, שיש לו אישה יפה, עבודה שווה, בית מרשים – ושלושה חודשים לחיות. שחקנים: מייקל קיטון, ניקול קידמן, בראדלי ויטפורד. במאי: ברוס ג'ואל רובין. 117 דקות, ארה"ב, 1993.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן