Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 29 בנובמבר, 2018

בתה של אפריל, מאורת הגנבים, סטארט אפ 3, מפגש אקשן, הרץ במבוך: תרופת המוות, הוויקינגים 5ב, דוג ובת': במצוד, רכבת 15:17 לפריז, איך להתגבר על פרידה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתה של אפריל | April's Daughter, ערוץ Yes VOD

דרמה זוכת פרס בפסטיבל קאן. ולריה בת ה-17 נכנסת להיריון במפתיע ומבקשת מאחותה לא לספר על כך לאמן. כאשר האחות נשברת ומספרת, מתגלה הסיבה שבגללה ניסתה ולריה להסתיר את הסוד הגדול. שחקנים: ג'ואנה לרקיי, אמה סוארז ("חולייטה"), אנה ולריה בסריל. במאי: מישל פרנקו. מקסיקו, 2017.

מאורת הגנבים | Den Of Thieves, ערוץ Yes VOD

יחידת העילית של מחלקת השריף בלוס אנג'לס נאלצת להתמודד עם צוות שודדי בנקים מוצלחים ביותר, כאשר היעד הבא שלהם הוא הבנק הפדרלי בעיר. שחקנים: ג'רארד באטלר, 50 סנט. במאי: כריסטיאן גאדגאסט. ארה"ב, 2018.

סטארט אפ 3 | 3 StartUp, סלקום TV

העונה השלישית של דרמת הפשע על עולם ההיי-טק.

מפגש אקשן | Action Point, סלקום TV

סרט בכיכובו של ג’וני נוקסוויל, המגלם טיפוס מופרע שבונה לונה פארק עם חבריו. במאי: טים קירקבי. 85 דקות, ארה"ב, 2018.

הרץ במבוך: תרופת המוות | Maze Runner: The Death Cure, ערוץ Yes VOD

החלק השלישי והאחרון בטרילוגיית האקשן. הפעם תומאס וחבריו יוצאים למשימה מסוכנת ביותר – למצוא תרופה לוירוס קטלני שהשתלט על העולם. שחקנים: דילן אובריאן, קאיה סקודלריו, ויל פולטר. במאי: ווס בול. ארה"ב, 2017.

05:00 הוויקינגים 5ב | Vikings 5B, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

סדרת הדרמה האפית חוזרת בפרקים חדשים בעונתה החמישית. ספוילר – בסיום החלק הראשון של העונה רולו חוזר לקאטגאט, לאחר שהפך לשליט נורמנדי, ככל הנראה כדי לסגור כמה עניינים משפחתיים שנשארו פתוחים: הוא רוצה לבחון את מערכת היחסים שהייתה לו עם לאגרטה, מה בדיוק קרה ביניהם והאם ביורן הוא בנו של רגנאר או שלו. לאגרטה ממשיכה לקוות שתצליח לשוב למלוכה, לאחר שהובסה על ידי איוור. לאחר שאיבדו את קטגרה בקרב העקוב מדם מול איוור, לאגרטה, אובה וביורן בורחים ומוצאים מסתור אצל המלך אלפרד שמציע להם מקלט אם ילחמו לצדו, ובכך מאפשר לביורן לשוב לקאטגאט ולהיאבק מול איוור על זכותו למלוכה.

21:10 דוג ובת': במצוד | Dog and Beth: On the Hunt, ערוץ CBS Reality

ציידי הראשים המפורסמים בעולם, דוג צ'פמן ו-בת' צ'פמן, חוזרים בסדרת דוקו משעשעת. עם הצטרפותם של בנם לילנד, הצ'פמנים עוזבים את הוואי כדי לעזור ולייעץ לציידי ראשים אחרים ברחבי אמריקה, בזמן שהם רודפים אחר הפושעים המסוכנים ביותר.

22:00 רכבת 15:17 לפריז i15:17 To Paris, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 28 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

איך להתגבר על פרידה | Soltera Codiciada | How to Get Over a Breakup, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. פרסומאית שבורת לב מלימה שבפרו מחליטה לכתוב בלוג על החיים כרווקה ומופתעת מהצלחתו. שחקנים: גיזלה פונס דה לאון, קארינה חורדן, חלי ריאטגוי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן