שופרסל משיקה את רשת הפארם החדשה BE

קבוצת שופרסל השיקה היום את רשת BE רשת הפארם החדשה, היקף ההשקעה במהלך יעמוד על כ-120 מיליון ₪ בשנים הקרובות, המהלך כולל: השקת 10 סניפי קונספט חדשים, שדרוג מערך הסניפים הקיים, צמיחה של כ- 10 סניפי קונספט חדשים בשנה. פתיחה של כ – 50 סניפים חדשים, סה"כ 120 סניפים בתוך כ- 3 שנים. אתר סחר חדשני

Print Friendly

שר הכלכלה אלי כהן הבוקר בהשקת רשת Be "יש בשורה לצרכנים, יש אלטרנטיבה, הכוח עובר לצרכנים". עוד אמר "בכל מקום שבו תהיה פתיחה של רשת חדשה או מחודשת, שתהיה בשורה צרכנית או אלטרנטיבה – אני אהיה שם! גם חברות ישראליות וגם כאלה שתגענה מחו״ל. מתוך מטרה אחת – יש אלטרנטיבה, הכח היום עובר לצרכנים!"

שר הכלכלה אלי כהן בהשקת הרשת החדשה "יש אלטרנטיבה" (צילום:דן בר-דוב)

ראשי הרשת הצהירו כי בכוונתם לחולל מהפכה הצרכנית שתבוא לידי ביטוי בכמה אפיקים מרכזיים: במחיר, במגוון, בחוויות הקנייה, באונליין וכמובן במחיר

לדבריהם הרשת החדשה תחולל מהפכה במחירי הפארם לצרכן. המחירים בישראל ירדו החל מהיום ובשנה הקרובה. על המותגים המובילים בתחומי הטואלטיקה, הקוסמטיקה, בית המרקחת והתינוקות יציעו מחירים משתלמים במיוחד. חברי מועדון שופרסל, מועדון הלקוחות הגדול בישראל, ייהנו החל מהיום ממגוון רחב של הטבות ומבצעים ייעודיים ב Be מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל ייהנו מהטבות מוגדלות 5% הנחה קבועים על כל מוצרי המותג הפרטי של Be ובנוסף 10% הנחה קבועה על 5 מוצרים לבחירת הלקוח.   Be משיקה מגוון מותגים חדשים לראשונה בישראל ובבלעדיות, ברמות מחיר שונות לצד השקות חדשות בכל חודש. כמו The Balm  OFRA ,Catrice Pretty by Flormar וכן קטגוריה לגברים Morgan's pomade מותג "Barber Shop" היפסטרי מלונדון שיודע מה גברים רוצים. מורגנ'ס נוסד בשנת 1873 ונוסחאות הטיפוח שלו מבוססות בשוק האירופי כסופר-איכותיות לעיצוב שיער, זקן, שפם ולעור מטופל למשעי.    Be משיקה מותג פרטי איכותי ומשתלם מותג פרטי Be עוצב בקפידה עפ"י ערכי המותג בנראות חדשנית וצבעונית. כל המוצרים עברו בדיקות איכות קפדניות ומוצעים ללקוחות במחירים אטרקטיביים ביותר. מותג פרטי Be יציע מאות מוצרים חדשים במחירים משתלמים במיוחד לחברי מועדון שופרסל ומחזיקי כרטיס אשראי משותף שופרסל ו- Be

עיצוב חדשני לחנויות (צילום יח"צ :סיון פרג')

עיצוב חנויות הקונספט הינו דינמית ומודרני, תקרה גבוהה, אלמנטים אינטראקטיביים וצבעוניות מתחלפת. מסך תצוגה רחב וגבוה המתנוסס לאורך כל החנות וזאת על מנת לאפשר ללקוח להיות מעודכן בכל עת – לדוגמא  מספר בתור לקופת בית המרקחת הנראה מכל מקום בסניף ועוד.  בית המרקחת יספק פרטיות מול דלפק הרוקח באמצעות מחיצות ייחודיות אשר נבנו בכל סניפי הקונספט וזאת על מנת להעניק אינטימיות ופרטיות מרבית ללקוח.

הרשת משיקה היום, ממשק קמעונאי דיגיטלי בתחום הפארם וצופה כי תוך 3 שנים כ 20% ממכירות הרשת יהיו אונליין. https://www.bestore.co.il/

מותגים רבים בלעדיים לרשת (צילום:דן בר-דוב)

מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסרו היום:  "אנו גאים ונרגשים להשיק היום את רשת Be, רשת הפארם החדשה בישראל מקבוצת שופרסל. הרשת החדשה תביא בשורה לצרכן הישראלי ותאפשר לו ליהנות מעוצמות הקבוצה גם בעולם הפארם, אשר עד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי שחקן אחד. אנו בטוחים כי הצעת הערך שהותאמה במיוחד לצרכים העדכניים של הלקוח הישראלי, תימצא כאטרקטיבית על ידי לקוחות הרשת ותאפשר את צמיחתה והצלחתה בשנים הבאות. אנו מתכוונים לחדש, לרענן ולהמשיך להפתיע, בכל תחומי הפעילות שלנו ברשת זו ולתת מענה לעולמות תוכן רבים ומגוונים הנוגעים לתחומי הבריאות, פארמה, קוסמטיקה, טואלטיקה ועוד, באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים ושונים ממה שהצרכן הישראלי הורגל אליהם עד כה."

מאות מוצרים תחת המותג הפרטי (צילום:דן בר-דוב)

אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be, אמר: אני גאה להשיק היום את BE – הפארם החדש, המהווה אלטרנטיבה ראויה ומתבקשת בשוק הפארם בישראל. הצרכן הישראלי השתנה בשנים האחרונות והוא מוקף באלטרנטיבות רבות שמקורן הן בעולם ה- online והן בחו"ל. החנויות החדשות של BE יספקו חוויה עדכנית, ייחודית ודיגיטלית שטרם נראתה בישראל והיא תספק לצרכנים את הריגושים המתבקשים בעולם הפארם. המגוון בחנויות BE יכלול את מוצרי הפארם המוכרים והאהובים בנוסף למבחר מותגים בינלאומיים בבלעדיות, אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף. זאת ועוד, אנו משיקים מותג פרטי מבית BE באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים."  עוד הוסיף וטרמן כי כחלק מתפיסת הצרכן החדש, שמעוניין לקנות בזמן ובמקום שנוח לו, אנחנו משיקים היום אתר סחר חדשני ברוח המותג. באתר יוכלו הלקוחות להזמין את רוב המבחר של BE  ולקבל את ההזמנה בשליחות אחת.  מהיום ניתן להזמין קוסמטיקה יוקרתית וויטמינים יחד עם סל הקניות של שופרסל און ליין, אשר משרת מאות אלפי בתי אב בישראל בחודש. במהלך 2019 תתווסף גם שליחות של תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל און ליין.

BE רשת הפארם החדשה (צילום:דן בר-דוב)

Print Friendly
פוסט זה פורסם בקטגוריה כלכלה, פנאי, צרכנות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>