Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 02 בדצמבר, 2018

תשע על תשע: ממותגות, נמלטת, בית הכלבים 3, שלושים ומשהו, פרלמן, לבוש לרצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תשע על תשע: ממותגות | Nine for IX – Branded, סלקום TV

סרט התעודה מבית ESPN, על ההבדל בין ספורט ובין איך שמציגים אותו.

נמלטת Blood Father, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 16 בספטמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

15:30 בית הכלבים 3, ערוץ Teen Nick (למנויי Yes) + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסיטקום המצליח. כזכור, עלילת הסדרה מתרחשת בפנסיון כלבים משפחתי המנוהל על ידי אבא מוטי התזזיתי (אבי גרייניק) שעבר אל מושב יחד עם בתו אורי החכמה (נאיה פדרמן), אחרי שמאס בחיי העיר הגדולה.

19:45 שלושים ומשהו | ThirtySomething, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

הדרמה האייקונית זוכת 13 פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב, שיצרו מרשל הרשקוביץ ("טראפיק", "הסמוראי האחרון") ו-אד זוויק ("הסמוראי האחרון", "רוחות של תשוקה"), עוקבת אחר קבוצת חברים בני שלושים ומשהו שחיים בפילדלפיה בסוף שנות ה-80, יאפים צעירים שמנסים להתמודד עם החיים כבעלי משפחות, קריירות ואחריות. הופ ומייקל הם זוג נשוי בשנות השלושים שלהם, המתמודדים עם חרדות היומיום ועם החיים כאנשים בוגרים. מייקל מנהל חברת פרסום עם חברו אליוט שנישואיו לננסי מתחילים להיסדק, כמו מערכת היחסים בין הופ לחברתה הטובה איליין, רווקה קרייריסטית שמתקשה להבין את הקשיים של חברתה. מהצד השני, חברו הטוב של מייקל, גארי, מנסה להמשיך בחייו כרודף נשים ולהתגבר על הרומן ההרסני שניהל עם בת דודתו של מייקל, מליסה.

22:00 פרלמן | Itzhak, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

אין עוד אדם שמזוהה כל כך עם המוזיקה היהודית ועם נגינת הכינור כמו יצחק פרלמן. הכנר, המנצח והמורה למוזיקה, שחלה בילדותו במחלת הפוליו ומאז מתמודד עם נכותו הפיזית, לוקח אותנו למסע מרתק ורווי הומור בו הוא מציג את סיפור חייו, בעזרת הנגינה בכינור שכל כך מזוהה איתו. הבמאית אליסון צ'רניק ("מת'יו בארני: ללא ריסון") מלווה את פרלמן מקרוב בין חזרות להופעה עם בילי ג'ואל, בישול מרק ל-אלן אלדה, פגישה עם משפץ כינורות וביקור מולדת בישראל, לצד שיחות שקיימה עם בני משפחתו, חבריו ועמיתיו למקצוע. התוצאה היא דיוקן נוקב של אמן בינלאומי, המתגבר על אתגרים בעזרתה של המוזיקה, ומבקש לשמש גשר בין העבר להווה ולעתיד. 82 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 לבוש לרצח | Dressed To Kill, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן