Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 05 בדצמבר, 2018

נראתה לאחרונה, פרא, ממלכת הפופ המאוחדת, אוצר הפיראטים מהקריביים, מיינקראפט: סטורי מוד 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:00 נראתה לאחרונה | Gone Baby Gone, ערוץ AMC 

פשע. שני חוקרים שמחפשים בחורה נקלעים לחקירה נפיצה. שחקנים: קייסי אפלק, מישל מונהאן, מורגן פרימן. במאי: בן אפלק. ארה"ב, 2007.

21:00 פרא | Wild, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מערכת יחסים בין חולה לרופא היא דבר מורכב תמיד, אבל כשמטופל לא יכול לדבר או לקבל החלטות עבור עצמו, זה הופך להיות מסובך במיוחד. ככה נראית המציאות היומיומית איתה מתמודדים גיבורי הסרט אריאלה ושמוליק, וטרינרית ומטפל ראשי בבית החולים לחיות בר, מקום שהוא יקום מקביל עם שאלות וחוקים משלו. עם הרבה אהבה ועבודה סיזיפית הם מנסים להתקרב ומתעמתים עם שאלות שנכונות גם לחיים מחוץ לכותלי המרפאה – האם שווה לחיות ולהחיות בכל מחיר, מתי העזרה והטיפול רק מאריכים את הסבל, ואיך אפשר לדעת מתי הרגע הנכון לשחרר. בימוי ותסריט: אוריאל סיני, דנאל אל-פלג. 60 דקות, ישראל, 2018. 

22:00 ממלכת הפופ המאוחדת | United Kingdom of Pop, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

אחרי מלחמת העולם השנייה הפכה בריטניה לאומת הפופ החשובה ביותר באירופה. הרוח הרב-תרבותית במדינה לא הפסיקה לייצר טרנדים חדשים, אם במוזיקה, באופנה, בסרטים או בהומור. בין חדשנות למסורת, תרבות הפופ הבריטית משפיעה על העולם כולו. במשך שישים שנה, המוסיקה של בריטניה יצרה את הצליל של העידן המודרני – הממלכה המאוחדת היא המקור לאמנים כמו הביטלס, הרולינג סטונז, לד זפלין, קולדפליי ו-אדלהסדרה מנתחת אירועים פוליטיים וכלכליים המשתקפים בתרבות הפופ – מסוף הקולוניאליזם ועד הברקזיט, זאת באמצעות מומחים, כמו ג'ון ווטס, מל סי, מלקום מקלארן ועוד. בריטניה, 2017.

23:00 אוצר הפיראטיים מהקריביים 2 | 2 Caribbean Pirate Treasure, ערוץ Travel Channel

אשלן ופיליפ (הנכד של החוקר הצרפתי הנודע ז’אק קוסטו) חוזרים בחיפוש אחר עוד אוצרות של שודדי ים. ממסע מסוכן בנהר אסקמביה בפלורידה ועד לביקור באי האיש המת באקוודור.

מיינקראפט: סטורי מוד 2 | 2 Minecraft Story Mode, נטפליקס | Netflix

חלק שני ואחרון בסדרה האינטראקטיבית המתרחשת בעולם של מיינקראפט. הצופים יוצרים את מהלך הסיפור בכל החלטה. 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן