Skip to content

JEEP רנגלר החדש בישראל, המחיר החל מ 299 אלף ש"ח

קבוצת סמל"ת, יבואנית המותג,JEEP השיקה הבוקר את הרנגלר JL החדש בעל העיצוב האייקוני רכב השטח הטוב בעולם בשילוב מושלם עם יכולות SUV
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת סמל"ת יבואנית מותג הפרימיום JEEP, הציגה הבוקר באולם התצוגה המרכזי של JEEP  בהרצליה פיתוח, את דגם הרנגלר החדש החדש – רנגלר JL.

ג'יפ רנגלר החדש החל מ 299 אלף ש"ח (צילום: יח"צ יצרן)

הרנגלר בגרסתו החדשה מציע נוחות נסיעה משופרת משמעותית בכביש, שפע אבזור וטכנולוגיה מתקדמת ולראשונה מערכת 4X4 אוטומטית מתקדמת לכביש – תיבת העברה הכוללת מצב 4H AUTO  בו הרכב משלב את ארבעת הגלגלים אוטומטית בהתאם לצורך ומותאם גם לנסיעה נוחה בכביש. הרנגלר JL בעל העיצוב האייקוני, מצויד במנוע חדש ופחות מזהם, חזק יותר וחסכוני ב 25% מהמנוע הקיים. המנוע מגיע בנפח 2 ליטר טורבו עוצמתי בעל 272 כ"ס ו- 41 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 מהירויות מבית ZF. הדגם החדש שומר על הDNA ההיסטורי של הדגם ומציע מודולריות, הכוללת אפשרות לפירוק גגות, דלתות ושמשה לחווית נהיגת שטח אולטימטיבית. כמו כן, כולל שפע מקומות אחסון,  עיצוב פנימי חדש עם אלמנטים קלאסיים, מושבים חדשים, מערכות מולטימדיה מתקדמות הכוללת תמיכה ב- APPLE CARPLAY, וחומרים איכותיים ועמידים יותר. בנוסף, הדגם החדש מציע מרחב פנימי גדול יותר, שלדה מחוזקת ובטיחותית יותר.

ג'יפ רנגלר החדש,שטח בחוץ SUV בפנים (צילום: יח"צ יצרן)
ג'יפ רנגלר החדש (צילום: דן בר-דוב)

אורי להב מנכ"ל סמל"ת: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את שנת 2019 עם ג'יפ רנגלר החדש, רכב השטח האולטימטיבי שהופך עכשיו גם למפנק יותר, בעל סביבת נהג עשירה ויכולות כביש משודרגות.  מותג ג'יפ ימשיך גם השנה את הצמיחה וההתפתחות שלו בשוק הרכב הישראלי והרנגלר החדש יחד עם הקומפאס החדש שהושק שנה שעברה, הגרנד צ'רוקי, הרנגייד והצ'רוקי החדש שיגיע בעתיד הקרוב- הם אלו שיובילו את המותג לעתיד ויאפשרו ללקוחות את החוויה שג'יפ אמיתי יש רק אחד"

ג'יפ רנגלר מודולרי לחלוטין (צילום: דן בר-דוב)

דני איטליאנו מנכ"ל חטיבת הפרימיום סקר את הרנגלר החדש וציין: "הרנגלר לדורותיו הוא רכב השטח הטוב בעולם ובגרסתו הנוכחית מגיע עם יכולות כביש משופרות ורמות נוחות וטכנולוגיה טובות יותר מגרסאות קודמות. אני בטוח ששיפור יכולות הכביש יסייעו לנו להגדיל את מכירות הדגם ולהרחיב את סגמנט הרנגלר שכיום ניצב לבד בשוק ללא מתחרים. לראשונה אנו משיקים את דגם הסהרה ברמת גימור אוברלנד היוקרתית עם אבזור עשיר מערכות בטיחות אקטיביות ושלל תוספות חדשות. הדגם החדש מאפשר שימושיות יום יומית ושילוב מושלם בין יכולות שטח יוצאות דופן ונוחות של SUV".

קחו קצת מרשמלו ורדו לשטח (צילום:דן בר-דוב)

רנגלר JL ישווק בכל רמות הגימור הקיימות: ספורט, סהרה ורוביקון. כולן בשתי צורות מרכב: קצר  וארוך.  המחירים לדגם הקצר ספורט 299.000שח, רוביקון – 379.000שח וסהרה – 389.000 שח. המחירים לדגם הארוך בעל 4 דלתו: ספורט 329.000שח, רוביקון – 399.000שח וסהרה – 419.000 שח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן