Skip to content

בצריכה מתמדת: חנוכה 2018

המדור מרכז הפעם שלוש המלצות על סופגניות, המלצה על מארזים מתוקים ועל סוכריות גומי - שעוצבו ברוח החג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סופגניות של פיס אוף קייק

הרשת מציעה ללקוחותיה סופגניות קלאסיות, העשויות מבצק על בסיס חמאה וחלב, וסופגניות טבעוניות בצורת דונאטס. אהבנו את הבצק של הקלאסיות – הטעם, המרקם, הכמות הקטנה של השמן, הופכות אותן לבין הטובות שניסינו. אלו מגיעות עם מילויים שונים – החל מריבת תות וריבת חלב, דרך שוקולד לבן עם זילוף שוקולד חלב וקרם אגוזים עם שוקולד ואגוזים, וכלה בקרמל מלוח, קרם שוקולד ושבבי עוגיית פלורנטין, וכן מילוי גבינה מתוקה בציפוי אוכמניות ובקישוט קראמבל. לדונטאס יש בצק יותר דחוס ופחות טעים, אם כי הוא עדיין מספק. מהן האפשרויות? ציפוי אבקת סוכר; ריבה משני הצדדים וציפוי אבקת סוכר; קרם שוקולד בלגי עם סוכריות; קרם חלווה ושוקולד מריר; קרם נוגט בתוספת קצפת וקרוקנט אגוזי לוז; וריבה משני הצדדים וציפוי קרם פיסטוק ופרלה אדום. ייאמר לזכות הרשת כי המילויים הם גם נדיבים וגם איכותיים – אנחנו אהבנו בעיקר את הסופגניה שמבקשת לחקות את עוגיות האוראו וואת זו המשלבת קרמל מלוח עם קרם השוקולד.

5-9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יעקב שנהב

סופגניות של Arcaffe

הרשת ממשיכה להצטיין בסופגניות שלה, המשלבות בהצלחה בין קלאסיקה לחדשנות. הסופגניות אווריריות יחסית, עם מעט שמנוניות, עובדות ההופכות אותן לטעימות במיוחד. לכך הוסיפו את המילויים  – מריבת תות, דרך קרם פטיסייר שוקולד, וכלה בסופגניות שכולן במילוי קרם פטיסייר ובציפוי משתנה של פניני שוקולד לבן, מיקס פניני שוקולד, תלתלי שוקולד לבן וחלב, גנאש שוקולד מוזהב וסוכריות. המילויים לא רק מספקים בכמות שלהם אלא גם באיכות שלהם – קרם הפטיסייר, למשל, הוא מהטובים שטעמנו.

7-10 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

סופגניות של קונדיטוריה שני

מי שמחפש סופגניות יצירתיות ימצא את מבוקשו בסניפי הרשת. מה מציעים כאן? סופגניות בגודל ביס בצד סופגניות בגודל רגיל. ומה ההצע? בראוניז צ'יז קייק – מסקרפונה בציפוי קרם שוקולד חלב ושברי בראוניז; אלפחורס מקורמל – קרם ריבת חלב מקורמל עם קוקוס ושברי אלפחורס; סיטרוס – קרם הדרים בזיגוג שוקולד הדרים; פינק לבה – קרם בזוקה עם קציפת שוקולד לבן וזיגוג ורדרד; קינדר קליק – קרם קינדר בואנו בציפוי גנאש שוקולד בלגי וכדורי קליק קראנצ'י; פיסטוק פריזאי – קרם פיסטוק ושוקולד לבן בזיגוג גנאש פיסטוק; פאי לימון – קרם לימון עם נגיעות נענע בזילוף מרנג מושחם; ובלאק אנד ווייט פרינסס – קרם שוקולד בלגי בציפוי גנאש עשיר ועיטור פרח שוקולד מטומפרר. כאשר מדובר בסופגניות הרגילות, אפשר ליהנות כהלכה מהשילובים היצירתיים (נסו את הסיטרוס ואת הפינק לבה!). אבל כאשר מדובר בסופגניות הקטנות, שילוב הרכיבים כבר פחות מוצלח שכן קשה לזהות במה מדובר. ומה לגבי הבצק עצמו? מעט דחוס ושמנוני, אבל במידה שאינה פוגמת בהנאה.

6-14 שקלים, 64 שקלים למארז של סופגניות ביס. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יפעת כהן

סוכריות של מיה

ההשקה של החברה לקראת החג מתמקדת בסוכריות גומי. מדובר בסוכריות טבעוניות שקיבלו צורה המתאימה לחג – חנוכייה, נר וסביבון. אלו מגיעות במארז אחד, המכיל שמונה שקיות נפרדות של סוכריות יחד עם סביבון מאיר. לסוכריות יש מרקם קל ללעיסה, עובדה חשובה ככל להורים שרוצים לרכוש אותן עבור הילדים, והן טעימות בסך הכל.

עד 11.9 שקלים ל-200 גרם, 25 גרם בכל שקית. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אבי כהן

מארזים של כרמית

ההשקה של החברה לחנוכה משלבת מספר מארזים. המשותף למארזים הוא שכולם משלבים מטבעות שוקולד, עליהם מוטבעים סמלי החג. המבחר כולל מארז בצורת נר, מארז בצורת סביבון ומארז בצורת קופסה, אשר כולם מכילים מטבעות שוקולד. בנוסף, השיקה החברה שקיקים עשויים רשת ובתוכם מטבעות שוקולד בשלושה טעמים – שוקולד לבן, חלב או מריר פרווה. המוצרים עצמם אינם חדשים – החברה משיקה אותם מדי שנה, והילדים שקיבלו אותם הפעם נהנו מהם מאוד.

3.9-35 שקלים. להשיג ברשתות המזון.

צילום: סטודיו כרמית

1 Comment

  1. דני
    12 בדצמבר 2018 @ 9:15

    שנה שניה ברציפות ללא אף שומניה. השומניות האלה הן אסון טבע קולינארי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן