Skip to content

בגדים רבותיי ובמבצעים

החורף החל והחגים כבר פה ורשתות האופנה יוצאות במבצעים משתלמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת GOLBARY במבצע לוהט: במסגרתו: עד 50% הנחה על קולקציית חורף 2018-19/
המבצע יערך החל מה-02.12.18 עד ה-15.12.18 או עד גמר המלאי .

 צילום: יניב אדרי
צילום: יניב אדרי

כמו כן הרשת מציעה קולקציה זוהרת לרגל לחגיגות ערב הסילבסטר 2019.מדובר בקולקציית ערב חגיגית במראה נשי ויוקרתי אשר מותאם במיוחד לבילוי בערב השנה האזרחית החדשה, לאווירה סקסית, עם בגדים נוצצים והמון שמפניה….
בכל סניפי רשת GOLBARY ובאתר: www.golbary.co.il

רשת לי קופר יוצאת במבצע מיוחד לחג החנוכה על קולקציית סתיו-חורף 2018/19. במסגרת המבצע רוכשים ב-500 ומשלמים רק 350 ₪! כולל ג'ינסים!
בנוסף משיקים קולקציה ייחודית של חולצות המתכתבת עם טרנד הקטיפה שכבש את העולם.בד הקטיפה הוא פריט מאסט בכל מלתחה, מככב העונה בחולצות ובגדי גוף ומשווה להן מראה רך ונשי היישר ממסלולי האופנה העולם. בין הפריטים ניתן למצוא: חולצת קטיפה שחורה בגזרת טי עם כיתוב מגניב, בגד גוף עם שרוולים ארוכים בצבעים שונים ועוד.
המבצעים בתוקף החל מה-02.12.18 עד ה-11.12.18 או עד גמר המלאי
*לדגמים שבמבצע *אין כפל מבצעים *כל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ
@leecooperisraelפייסבוק/ אינסטגרם-

רשת TNT חוגגת את חנוכה במבצע מואר במיוחד, במסגרתו: 80% הנחה על הפריט השני, בכל קנייה מקולקציית החורף, נשים וגברים. קולקציית החורף החדשה מתאפיינת בטרנדים שלקוחים מתוך עולם ה- Street Style מה שהפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מסיקורי האופנה הבינלאומיים. כך גם המותג לצעירים TNT עם מתן דגש של התאמת הפריטים לחורף הישראלי ובמחירים שווים לכל נפש.
כמו כן הרשת המונה 27 סניפים ברחבי הארץ, משיקה כרטיס מועדון לצעירים, אשר יכלול מגוון רחב של הטבות אטרקטיביות, הנחות משמעותיות ומבצעים מיוחדים. המצטרפים למועדון הלקוחות החדש של רשת TNT במהלך נובמבר-דצמבר 2018, באחד מסניפי הרשת, יזכו מהנחה של 30% ביום ההולדת וכן 10% צבירה מסכום התשלום בפועל. כמו כן ייהנו מ 40 ש"ח החזר כספי חודש לאחר חודש ההצטרפות .
.המבצע יערך בכל סניפי TNT תוקף: עד ה10/12 *בכפוף לתקנון

מותג נעלי האופנה הבינלאומי, ניין ווסט
יוצא במבצע חורף לוהט – עד 50% הנחה על דגמים נבחרים מקולקציית חורף 2018. בין הפריטים שבמבצע: מגפונים, נעלי עקב, נעלי ערב, אוקספורד ועוד.
המבצע יערך בכל סניפי נין ווסט החל מה- 6.12.18 ועד ה-15.12.18 או עד גמר המלאי.
להשיג ברשת ניין ווסט ברחבי הארץ *לדגמים שבמבצע *אין כפל מבצעים *כפוף לתקנון


רשת האופנה לילדים SOLOG,
יוצאת במבצע על מגוון פריטים לבנות ולבנים מקולקציית סתיו-חורף 2018: 1+1 מתנה. בין הפריטים המשתתפים במבצע: מכנסיים, חולצות, שמלות, חצאיות, מעילים, סריגים, סוודרים, קרדיגנים ועוד.
המבצע החל מה 2.12.18 עד 11.12.18. ויתקיים בכל סניפי הרשת. *על הזול מביניהם * על הפריטים שבמבצע*אין כפל מבצעים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

SALE חורף בקניוני עופר: שבוע ימים של הנחות ענק
עד 80% הנחה על מגוון המותגים ה SALE מיום א' 9.12 עד מוצ"ש 15.12: קבוצת קניוני עופר, עורכת SALE חורף, במסגרתו: שבוע ימים של הנחות ענק עד %80 על המותגים המובילים.הסייל יערך ב 14 קניונים ברחבי הארץ וכולל אופנה, הנעלה, אקססוריז ועוד. בין המותגים והרשתות המשתתפים במבצע: פוקס, גולף, דלתא, לי קופר, המשביר, הודיס, קרייזי ליין, אירוקה, סליו, פוקס הום, נעמן ורדינון, צומת ספרים ועוד.
המבצעים יתקיימו החל מ 9.12.2018 עד ה 15.12.2018

החורף יתקיים בקניוני עופר ברחבי הארץ:  עופר סנטר – נצרת עלית, עופר הקריון – קריות, עופר גרנד קניון – חיפה, עופר לב חדרה, עופר השרון – נתניה, עופר הקניון הגדול –  פ"ת, עופר סירקין –פ"ת, עופר מרום – רמת גן,  עופר הגבעה – גבעת שמואל,  עופר קניותר – נס ציונה,  עופר רחובות,  עופר לב העודפים אשדוד, עופר אדומים – מעלה אדומים, עופר גרנד קניון – באר שבע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן