Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 08 בדצמבר, 2018

ילד על הגבול, ידע הבשרים, שלך: אוליביה ניוטון-ג'ון, כלב מי שמנגן, חלוצה 18, אייס ונטורה בלש בצחוק, דומיניק שייך לנו, הכל בוהק, חי בסרט, הישרדות על טבעית 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ילד על הגבול | Icebox, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD 

דרמה אודות ילד מהונדורס, שנתקע בסבכי מערכת ההגירה האמריקנית. שחקנים: אנתוני גונזלס ("קוקו"), ג'נסיס רודריגז. במאי: דניאל סווקה. ארה"ב, 2018.

ידע הבשרים | Carnal Knowledge, ערוץ Yes VOD

סרטו המפורסם והנועז של מייק ניקולס ("הבוגר"), שעסק באופן יוצא דופן ביחס לקולנוע האמריקני של התקופה בסקס, דרך סיפור חברותם ארוך השנים של שני גברים, האחד ביישן והשני רודף שמלות. בעוד הראשון מתיישב, חברו הרווק קופץ ממיטה למיטה, אך לאורך השנים כל אחד מהם מקנא בסתר בחיי המין של השני. הסרט עורר מהומות לא מעטות בשעתו בשל הדרך הישירה שבה עסק במין, ואף הורד מחלק מהמסכים בהוראת המשטרה. הוא היה מועמד לשלושה פרסי גלובוס הזהב ולפרס אוסקר לשחקנית המשנה. שחקנים: ג'ק ניקולסון, ארט גרפונקל, קנדיס ברגן. במאי: מייק ניקולס. ארה"ב, 1971.

שלך: אוליביה ניוטון-ג'ון | Hopelessly Devoted:Olivia Newton-John, סלקום TV

סרט טלוויזיה על חייה ועל הקריירה הארוכה והמרתקת של אוליביה ניוטון ג’ון. ארה"ב, 2018.

10:40 כלב מי שמנגן | Rock Dog, ערוץ Hot Movies3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 11 בנובמבר, 2017, בשעה 10:00 בערוץ Yes5

11:25 חלוצה 18 The Pioneer Woman 18, ערוץ Food Network

לא תמיד קל לגור בחווה – אבל כשהחלוצה רי דראמונד בסביבה, תמיד טעים. רי מתחילה עם ארבעה מתכוני עוגיות למשפחה, כולל עוגיות שוקולד ומנטה. בהמשך רי מנצלת את הפסולת שלה בפרק המוקדש להפיכת שאריות הבישול למנות שמככבות בארוחה, כמו קליפות תפוחי אדמה פריכות, וגם מכינה מנות ענק לכבוד המשחק החשוב. בהמשך העונה יהיו גם שוקולד ביתי שבתה פייג’ יכולה לקחת לבית הספר ומנות מנחמות ב-16 דקות, ורי גם תענה על שאלות ותחשוף את הסודות השמורים ביותר שלה.

13:00 אייס ונטורה בלש בצחוק | Ace Ventura: Pet Detective, ערוץ AMC

קומדיה. בלש חיות המחמד המטופש אייס ונטורה מחפש את הקמע של המיאמי דולפינס. שחקנים: ג'ים קארי, קורטני קוקס, שון יאנג. במאי: טום שדיאק. ארה"ב, 1994.

14:00 דומיניק שייך לנו | Dominique Belongs To Us, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור הצלחתו של כדורסלן ה-NBA, דומיניק ווילקינס, שנחשב לאחד מהמטביעים המרשימים ביותר בהיסטוריה של ליגת ה-NBA, בתקופת ראשית הקריירה שלו באוניברסיטת ג'ורג'יה. בימוי: קנאן ק. הולי. ארה"ב, 2015.

20:10 הכל בוהק | All Is Bright, ערוץ Hot Movies3

דרמה קומית. אסיר משוחרר שבעל כורחו מתחיל לעבוד עם חברו הטוב במכירת עצי חג המולד. השניים מתכננים לנסוע לניו יורק ולעשות המון כסף ממכירת העצים בחג בעיר כשאת דניס כל מה שמעניין הוא לעשות מספיק כסף כדי לקנות לביתו המנוכרת את הפסנתר שהיא תמיד חלמה עליו. שחקנים: פול ראד, פול ג'יאמטי, סאלי הוקינס. במאי: פיל מוריסון. ארה"ב, 2013.

22:00 חי בסרט | The Disaster Artist, ערוץ Yes2 + ערוץ Yes VOD

הסרט היה מועמד לאוסקר על התסריט. קומדיה על הסיפור האמיתי מאחורי הסרט הגרוע בכל הזמנים, ואחד המצחיקים שבהם. במהלך שיעור משחק פוגש גרג בחור תמוה, עם הרבה כסף ושאיפות אך ללא שום כישרון ומודעות עצמית. ביחד הם נוסעים להוליווד כדי להפוך לכוכבי קולנוע. כשהחלום על תהילה נקלע לקשיים, הם מחליטים להפיק סרט כמוהו העולם עוד לא ראה. שחקנים: ג'יימס פרנקו, דייב פרנקו, סת' רוגן. במאי: ג'יימס פרנקו. ארה"ב, 2017. הסרט מוזר בדיוק כמו היוצרים בתוך הסרט, אך עם זאת מסקרן על תהליכי העבודה בהוליווד, תוך משחק נהדר של האחים פרנקו. ציון: 

22:00 הישרדות על טבעית 4 | Paranormal Survivor 4, ערוץ CBS ריאליטי

סדרה תיעודית החושפת את הסיפורים המפחידים ומשני החיים של אלו ששרדו חוויות על טבעיות. כל פרק מתמקד בנושא על טבעי מסוים, בעוד אנשי מקצוע בתחום מספקים תובנה מקצועית לאירועים יוצאי דופן אלה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן