Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 10 בדצמבר, 2018

אייס ונטורה: בלש פראי, על כתפיה, חייה ומותה של סנדרה בלנד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:35 אייס ונטורה: בלש פראי | Ace Ventura: Nature Calls, ערוץ AMC 

קומדיה. אייס ונטורה חוקר את היעלמותו של העטלף הלבן, החיה המקודשת של שבט אפריקני. שחקנים: ג'ים קארי, סיימון קאלו. במאי: סטיב אודקרק. ארה"ב, 1995.

22:00 על כתפיה | On Her Shoulders, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

נאדיה מוראד, צעירה בת 25, מקבלת פרס נובל לשלום. נאדיה נחטפה בגיל 21 מהכפר בו התגוררה והפכה לשפחת מין בשבי דאע"ש. לאחר שנמלטה החליטה לספר את סיפורה מעל כל במה אפשרית ולפעול במטרה לעצור את רצח העם המתמשך ולהביא לדין את מנהיגי דעא"ש. כך פתאום הפכה נאדיה לפנים של מאבק היזידים – קבוצה דתית קטנה שהתמודדה עם רדיפות חמורות לאורך ההיסטוריה וקולה לא נשמע. למרות שלא רצתה להיות תחת אור הזרקורים, לקחה על עצמה נאדיה את תפקיד האקטיביסטית בתקווה היא סיפרה שוב ושוב את סיפור הגבורה שלה לכתבים, פוליטיקאים ודיפלומטים, ביקרה במחנות פליטים ונפגשה עם בכירי ממשלתה. עם גישה אינטימית למציאות של נאדיה בה יום רודף יום, ומבט אל מאחורי הקלעים של יעילות המעורבות הפוליטית, הסרט מלווה את נאדיה בשיאו של הקמפיין המשפטי שלה ומאפשר לנו לראות זאת. ארה"ב, 2018.

22:00 חייה ומותה של סנדרה בלנד | Say Her Name: The Life and Death of Sandra Bland, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 04 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן