Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 11 בדצמבר, 2018

לילה בטירוף, חסין תקלות, אדם נגד אוכל 3, דו"ח מיוחד: אמני ההפחדה, הרוחות של ישמעאל – גרסת הבמאי, ויר דאס: לאבד את זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לילה בטירוף | Game Night, ערוץ Yes VOD 

קומדיית אקשן. קבוצת חברים מתכנסת כל שבוע לערב משחק ביתי. יום אחד מציע אחיו העשיר של אחד מהם לשחק בתעלומת פשע. כשלבית פורצים בריונים וחוטפים אותו, נראה לכולם שזהו חלק מהמשחק, אבל במהרה הם מבינים שהם הסתבכו עם פושעים אמיתיים מאד. שחקנים: ג'ייסון בייטמן, רייצ'ל מקאדמס, קייל צ'נדלר. במאים: ג'ון פרנסיסי דיליי, ג'ונתן גולדסטיין. ארה"ב, 2018.

16:35 חסין תקלות | Foolproof, ערוץ AMC

פעולה. שלושה חברים שמתכננים שודים היפותטיים נסחטים כדי לבצע שוד אמיתי. שחקנים: ריאן ריינולדס, קריסטין בות, ג'וריס ג'רסקי. במאי: ויליאם פיליפס. קנדה, 2003.

22:00 אדם נגד אוכל 3 | 3 Man V. Food with Casey Webb, ערוץ Travel Channel

קייסי ווב חוזר עם אתגרי אכילה מדהימים עוד יותר. הוא מתחיל במיניאפוליס, שם הוא פוגש מפלצת באן מי ענקית. משם הוא ממשיך לסנט פול, לשילוב קטלני של קרפים וגלידה תאילנדית מגולגלת. הוא מתמודד גם בקרב פו בבולטימור ועם הר ענק של נאצ’וס לביבות תפוחי אדמה באטלנטה וכריך מפלצתי בסוואנה.

22:00 דו"ח מיוחד: אמני ההפחדה | Vice Special Report: The Panic Artists, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD

תחקיר מיוחד מסדרת תוכניות התחקירים "Vice", שעוסק בהשלכות הפוליטיות והכלכליות של המשבר הכלכלי העולמי של 2008 – 10 שנים אחרי. 90 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 הרוחות של ישמעאל – גרסת הבמאי Ismael's Ghost | Les fantômes d'Ismaël, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

ויר דאס: לאבד את זה | Vir Das: Losing It, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. העולם ניצב בפני בעיות גדולות. ויר דאס מציע לא מעט פתרונות. הוא מדבר על נסיעות, על דת, על הילדות שלו ועל נושאים נוספים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן