Skip to content

"נוגעים ברוח" – מחווה בצוותא ליואב גינאי

גילה אלמגור, אדם, שירי מימון, אלי לוזון, זהבה בן, צדי צרפתי, ירדנה ארזי, אוהד חיטמן, דנה אינטרנשיונל, רבקה מיכאלי, יזהר כהן, אילנית, גל אוחובסקי, סנדרה שדה, יוני רועה, עדנה גורן, אבשלום קור, עפרה פוקס-מנור - כולם, בערב הוקרה ליצירתו של יואב גינאי ולתרומתו לתרבות הישראלית. הכנסות המופע יועברו כתרומה ללמען ילדים חולים באמצעות עמותת "משאלת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוותא מעלה מופע מחווה מיוחד ליצירתו ופעילותו של יואב גינאי בשדה התרבות המוסיקה והתקשורת הישראלי. במופע בהשתתפות בכירי אמני ויוצרי ישראל יבצעו ויקריאו משיריו של גינאי. כמה מהרגעים הבלתי נשכחים בעשייה הטלוויזיונית והרדיופונית שלו יוקרנו על המסך ויזכירו לקהל כמה שיאים מרגשים בהיסטוריה של התרבות הישראלית.

מופע הצדעה למר תרבות ישראלית - יואב גינאי . ההכנסות קודש לעמותת "מישאלת לב" עבור ילדים חולים במחלות מסכנות חיים

גילה אלמגור, רבקה מיכאלי, שירי מימון, ירדנה ארזי, דנה אינטרנשיונל, זהבה בן, עדנה גורן, סנדרה שדה, עפרה פוקס-מנור, עדנה גורן, יונית שקד גולן ואילנית נוגעות ברוח ומצדיעות ליואב גינאי. זוהי נבחרת הנשים הגדולות של התרבות הישראלית שיפגשו על במה אחת בצוותא כדי להצדיע לאיש הטלוויזיה והרדיו, הפזמונאי והמשורר יואב גינאי.

ומנגד, נוצצת הנבחרת הגברית עם בכירי הזמרים ומובילי תעשיית המוסיקה והפזמונאות בישראל,  החל בגל אוחובסקי וצדי צרפתי, עבור דרך אוהד חיטמן, נועם גילאור ואבשלום קור,  וכלה באדם, יזהר כהן, אלי לוזון ויוני רועה.

יואב גינאי – אושיית תרבות ותקשורת ישראלית

יואב גינאי, נולד בירושלים והחל את דרכו כנער במחלקת הנוער של קול ישראל. הוא ערך והגיש עשרות תכניות בקול ישראל, נמנה על מקימי תחנת  88FM והיה מנהלה הראשון למשך 12 שנים. הוא עמד בראש דסק התרבות של רשת ב' והיה מנהל התרבות והבידור ומנהל חטיבת התכניות של הטלוויזיה בערוץ הראשון.

כאיש טלוויזיה הנחה גינאי את התכניות "עד פופ", "בלה בלה", "יוצאים קבוע" ו"לגעת ברוח"- סדרת מפגשים עם 250 מאנשי התרבות המובילים בישראל. במשך 28 שנים ערך והגיש את מגזין התרבות "מה יהיה" ברשת ב' אשר משודר כיום מדי יום שישי בגלי צה"ל.

גינאי חתום על הפעם הקודמת שבה התארח האירוויזיון בישראל כמחבר השיר "דיווה" ובמשך עשור גם עמד בראש המשלחת הישראלית לתחרות. עוד בין שיריו הידועים כפזמונאי "אין מוצא", "לילה טוב אירופה", "נדליק ביחד נר" (נציג ישראל לאירוויזיון 2002), "חשבתי שיהיה רומנטי", "שלג בשרב", "חג שמח אהבת חיי", "מרינה", "אהבה מעבר לפינה", "כשהגברים רוקדים" ועוד רבים.

בקיץ האחרון הוציא את ספרו "סלפי זה כמו להתפלל לעצמך", קודם לכן יצא לאור ספר שיריו ופזמוניו "חשבתי שיהיה רומנטי" שניהם בהוצאת הקיבוץ המאוחד.

גינאי זכה בשני פרסי אקו"ם ככותב השנה ועל תרומה מיוחדת לתרבות ולמוזיקה בישראל.

ההכנסות מהמופע יתרמו לעמותת "משאלת לב" למען ילדים החולים במחלות מסכנות חיים.

 

נוגעים ברוח מחווה ליואב גינאי, שישי 4.1.2019 בשעה 12:00 צוותא תל אביב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן