Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (18.12.18)

מספריי לעיצוב תסרוקות ועד מצעים במגוון מפתיע של צבעים - אלה חמשת המוצרים אותם ניסינו השבוע ומה שיש לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצעים של ערד טקסטיל

בחודשיים האחרונים אנחנו משתמשים שוב ושוב במצעים של החברה, כחלק מהקולקציה החדשה שהיא השיקה. החברה, שבעבר היתה ידועה בשם מגבות ערד, נכנסה מחדש לשוק הקמעונאי עם מצעים, והיא עושה זאת באופן מעט שונה מהמקובל. ראשית, הקולקציה החדשה כוללת שמונה צבעים, כולם חלקים – מירוק ועד סגול – והיא מאפשרת לרכוש סט שלם או להרכיב סט בעצמכם, בכל שילוב צבעים שתרצו. הסדינים מגיעים בחמישה גדלים, כך שהם מתאימים למיטות יחיד כמו גם לקינג סייז, וכל המצעים עשויים מסאטן, 100% כותנה בצפיפות של 300 חוטים לאינץ'. במילים אחרות – מהסדינים האיכותיים שקיימים כיום בשוק, המספקים סיבה נוספת לא לצאת מהמיטב בבוקר. הם גמ מתמודדים יפה עם מכונת הכביסה, ואינם מאבדים מצורתם.

449-589 שקלים לסט, 49 שקלים לציפית, 149-299 שקלים לסדינים ולציפות. להשיג ב-www.aradtextile.com.

צילום: אסף רונן

נעלי בית של DEARFOAMS

כאשר התחילה העונה הקרה, הוצאנו מהארון את נעלי הבית שלנו. מהר מאוד התחילו כאבי גב, ולקח לנו זמן להבין את הקשר – כמעט שלא נותר זכר לסוליה של נעלי הבית הישנות, והגב שלנו הגיב בהתאם. לשמחתנו, זמן קצר לאחר שהאסימון נפל, הגיעו אלינו לבחינה זוג נעלי בית של המותג. אלו שקיבלנו הגיעו עם סוליה עבה וטובה, שסיפקו את התמיכה הרצויה לגב שלנו כמו גם חום לכפות הרגליים. בנוסף, שמחנו כי בחברה שמו דגש על העיצוב, לטובת מי שעובד מהבית ורוצה אותן מסוגננות יותר. התוצאה היא קולקציה מגוונת, המאפשרת גם לגברים וגם לנשים ליהנות מנעלי בית אסתטיות לא פחות משהן נעימות. מידות S-XL, המקבילות למידות 35-42 לנשים ו-39-46 לגברים. להשיג בהוויאנס, מגה ספורט, בוניטה דה מאס, המשביר לצרכן, פפאיה, H&O, דונה ויקטוריה והיכל הספורט.

צילום: דיויד הקרופט

Femina Hemp של CTS

הפופולאריות של צמח הקנאביס הביאה את החברה לשלב בתחליב הרחצה האינטימי שלה שמן המפ, המופק מצמח השייך לאותה משפחה של צמחים. בחברה אומרים כי "שמן HEMP הוכח מחקרית כמרגיע, מרפא והיפואלרגני". בפועל, אי אפשר היה להרגיש משהו מיוחד לאחר השימוש בו. הוא סיפק את הניקיון ותחושת הרעננות המוכרת מהמוצרים הוותיקים יותר, אבל לא מעבר לכך.

34.9 שקלים ל-220 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובתי מרקחת פרטיים.

צילום: אפרת אשל

חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום של פומפדור

השילוב של שני הרכיבים, כורכום וג'ינג'ר, אינו מיועד לכולם. צריך ממש לאהוב את השילוב הזה כדי לבחור לצרוך את החליטה הזו – ואם אינכם נמנים על קבוצה זו של אנשים, אז הימנעו מכך. אבל אם אתם אוהבים את השילוב, אתם תהנו מהחליטה החדשה – אין בה עלי תה מסוג כלשהו, אלא את שני הרכיבים המובטחים, כמו גם מעט ליקוריץ.

עד 17.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות המזון, השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: פומפדור

Fashion Edition – Hair Spray של Mon Platin Professional

הספריי החדש של החברה מיועד ליצירה של תסרוקות. זאת, תוך סירוק עדין וקיבוע לאורך זמן, כאשר הספריי מאפשר לסרק לפני שהקיבוע נעשה, תוך מתן הנפח הרצוי לתסרוקת. למה ומי הוא מיועד? לכל סוגי השיער; לסירוק כלות ערב, לשימוש באירועים ובמופעי אופנה; ולשימוש גם על תוספות שיער ופאות. ניסינו אותו מספר פעמים, והוא עושה את מה שהוא מבטיח לעשות: יצרנו בעזרתו תסרוקות מלאות נפח בסגנונות שונים, בקלות יחסית ומבלי להוסיף כובד לשיער.

80 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג במספרות מורשות.

צילום: ארכדי בורשטיין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן