Skip to content

החופש לחגוג בטיב טעם

רשת טיב טעם מציעה ב- 40 סניפיה ברחבי הארץ חווית קנייה באווירה בינלאומית לקראת חגיגות הכריסימס והסילבסטר: מגוון אקססוריז ומתנות עם כל סממני החג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

בימים אלה שהדתה וגזענות משתלטת על מדינתנו רשת טיב טעם ,בצעד אמיץ, יוצאת בקמפיין "טיב טעם החופש לחגוג " החופש לבחור איזה חג לחגוג.
חנוכה? כריסמס? נובי גוד? מן הסתם זה לא משנה מה אתם חוגגים, בטיב טעם מקבלים את כולם ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר.
הקמפיין משלב את רוח חג החנוכה עם הדלקת נרות וסופגניות, עם הכריסמיס והנוביגוד בדמותו של סנטה קלאוס החביב, שמגלם כוכב הרשת אבירם כרמלי, האיש בעל אלף התחפושות וביחד עם העוזר שלו אלעד צפני (כוכב האח הגדול) ויחד עם צמד האיילים הם חורשים את רחובות העיר תל אביב ומפיצים את הבשורה לציבור הרחב… החופש לחגוג!

 צילום: אסף לוי צילום: אסף לוי

בנוסף מעניקה  טיב טעם ללקוחותיה חווית קניה ייחודית בניחוח בינלאומי באווירת החג. בסניפים תושמע מוסיקה המאפיינת את החג לצד טעימות יין ואלכוהול, מתכונים, מבצעים אטרקטיביים ועוד.
הרשת תציע גם, אקססוריז ומתנות.  ולקוחות הרשת נהנים מליין רחב של קישוטים המסמלים את החג כמו: עצי אשוח, כדורים נוצצים, תליונים מגוונים, קישוטי עץ במגוון רחב של צורות, מצנפות סנטה קלאוס, גרביים למתנות לתליה עלמעניקה העץ, דמויות של כרכרות, איילים בשלג, כדורים בצבעים של זהב, אדום וירוק, בובת סנטה, קונפטי, תאורה צבעונית וחגיגית.  מגוון רחב של שוקולדים וסוכריות בצורת ובמארז דמות הסנטה קלאוס, עוגת פנטונה הידועה כעוגת הקינוח המחייבת כל שולחן חגיגי ועוד.
בביקורי ברשת התרשמתי מהאווירה האירופאית החגיגית, וראית התרגשות גדולה מצד הלקוחות שמחו למצוא זיכרונות ילדות מארצות המוצא שלהם.

 צילום: שטרסטוק עיצוב: באומן בר ריבנאי
צילום: שטרסטוק עיצוב: באומן בר ריבנאי
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן