Skip to content

שלושה סרטים ישראליים התקבלו לפסטיבל הקולנוע של רוברט דה נירו

"חדר 514", "הדירה" ו"הסיפור של יוסי", סרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר", ישתתפו בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי "טרייבקה", שייפתח בחודש הבא בניו יורק כתב מגפון שלושה סרטים ישראליים התקבלו לפסטיבל הסרטים הבינלאומי היוקרתי "טרייבקה" בניו יורק. הסרטים הם "חדר 514", שביים שרון בר-זיו, "הדירה" של ארנון גולדפינגר ו"הסיפור של יוסי" בבימוי איתן פוקס, סרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר", שגם יפתח את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"חדר 514", "הדירה" ו"הסיפור של יוסי", סרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר", ישתתפו בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי "טרייבקה", שייפתח בחודש הבא בניו יורק

כתב מגפון

שלושה סרטים ישראליים התקבלו לפסטיבל הסרטים הבינלאומי היוקרתי "טרייבקה" בניו יורק. הסרטים הם "חדר 514", שביים שרון בר-זיו, "הדירה" של ארנון גולדפינגר ו"הסיפור של יוסי" בבימוי איתן פוקס, סרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר", שגם יפתח את הפסטיבל. 

חיילת אחת בין שני גברים. אודי פרסי ואסיה נייפלד, "חדר 514"

הסרט המסקרן מבין השלושה הוא "חדר 514", שמציג את סיפורה של חוקרת צבאית יפה ממוצא רוסי המתעמתת עם מ"פ מצטיין המואשם בהתנהגות אלימה בשטחים – ותוך כדי מנהלת מערכת יחסים אינטימית עם מפקדה הישיר.

בתפקיד הראשי מופיעה אסיה נייפלד, שחקנית קבוצת הצעירים של תיאטרון חיפה, בהופעת בכורה בתפקיד ראשי בקולנוע. בתפקידי הגברים משחקים בוגרי בתי ספר למשחק, ששירתו ביחידות מובחרות. הבמאי בר-זיו, שגם כתב את התסריט והפיק את הסרט, שיחק בעבר בסרט "בלוז לחופש הגדול" וכתב לסדרות הטלוויזיה "שמש", "פלטפוס" ועוד.

 "הדירה", שזכה להצלחה כשהוקרן לאחרונה, הוא סרט תיעודי המביא סיפור מסתורי ורב-תפניות המתרחש בדירה עמוסת היסטוריה משפחתית במרכז תל אביב.

"הסיפור של יוסי" עוקב אחרי גיבור "יוסי וג'אגר", עשר שנים אחרי מות אהובו בלבנון. אוהד קנולר חוזר לתפקיד יוסי, שמתמודד עם הפחדים והזיכרונות שאינם מרפים ממנו. לצדו – ליאור אשכנזי, עוז זהבי, אורלי זילברשץ ואולה שור.

 פסטיבל "טרייבקה" נוסד בשנת 2002 על ידי השחקן רוברט דה נירו ושותפתו ג'יין רוזנטל בעקבות אסון התאומים במנהטן. הפסטיבל, הנחשב כיום לאחד מעשרת הפסטיבלים הגדולים בעולם, יתקיים השנה בין 18 ל-29 באפריל.  

עוד בתרבות: אסי דיין הכי קרוב לעצמו

וגם: למה היוצרים הצעירים נגד ערוץ 24 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן