Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 24 בדצמבר, 2018

המטבח 14, ראיה של רשע, הולכים על קרוואן 4, ילדת השיאים, בריאן ריגן מעיף מצחוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 המטבח 14 | The Kitchen 14, ערוץ Food Network 

מומחי האוכל קייטי לי, ג’ף מאורו, סאני אנדרסון, מרסלה וידוליד ו-ג’פרי זקריאן חוזרים בעונה נוספת של טיפים חדשים לבישול קל וטעים. הצוות מבלה עם הגריל ומכין תפריט שכולו זיכרונות מהקיץ: עוף צלוי במשרה אדובו וטוסט חלפיניו. בהמשך יש חגיגת המבורגרים, והמנחים משתפים בסודות ומתכונים להמבורגרים מוצלחים, והצוות גם נהנה מבישול כפרי.

22:00 ראיה של רשע | Evidence of Evil, ערוץ CBS ריאליטי

סדרת פשע אמיתי דוקומנטרית הבוחנת ומשחזרת כמה מהמקרים הפליליים המסקרנים והמדהימים ביותר בשני העשורים האחרונים. מאנגליה ומאירלנד ועד ארצות הברית וקנדה, הקידמה הטכנולוגית שינתה את מהלך החקירות והביאה לעידן חדש בפתרון תעלומות פשע. הסדרה תציג את עבודתם המורכבת והמרתקת של החוקרים, המשטרה, המדענים ומומחים אחרים בתחומם. עם עדויות מפתח, ראיונות חדשים ושחזורי ארכיון, זהו מבט מעמיק, ולעתים קרובות אישי, לחקירות פליליות נודעות בהן הראיות הפורנזיות מביאות לגילויים חדשים.

22:00 הולכים על קרוואן 4 | Going RV 4, ערוץ Travel Channel

האנשים שבחרו להחליף את הקירות בגלגלים, כשהם יוצאים למסע הקניות האולטימטיבי בחיפוש אחר הקרוואן המושלם, כולל משפחה שרוצה לשדרג את הקרוואן המיושן שלה לדגם עם מנוע דיזל חסכוני יותר בדלק. בנוסף, משפחה בת ארבע נפשות מתחילה הרפתקה חדשה ועוברת לקרוואן כדי לבלות יותר בטבע.

ילדת השיאים | Hi Score Girl, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה המבוססת על קומיקס. נער שמכור למשחקי וידאו ושסובל מחוסר יכולת בלימודים או בספורט נתקל סוף סוף ביריב ראוי באולם המשחקים. מדובר באקירה, בת כיתתו העשירה.

בריאן ריגן מעיף מצחוק | Standup and Away! with Brian Regan, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית עם בריאן ריגן, שמשלב את הסטנד-אפ הייחודי שלו עם מערכונים קצרים ואינטראקציה עם קהל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן