Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 25 בדצמבר, 2018

קרא לי בשמך, מצב רגיש, ג'ונסטאון: טרור בג'ונגל, אהבה מוות וציפורי שיר, סינדרום ברלין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קרא לי בשמך | Call Me By Your Name, סלקום TV

סרט התבגרות חושני. קיץ 1983, איטליה. אליו בן ה 17 חסר הדאגות מבלה את ימיו בווילה של משפחתו בלומבארדי. את אוליבר האמריקני הוא פוגש כאשר הסטודנט הדוקטורנט בא לעבוד עם אביו של אליו. הסביבה הקסומה והחושנית, מהווה מקום מושלם עבורם לגלות את התשוקה שבוערת בהם בקיץ שישנה את חייהם לעד. שחקנים: טימותי שאלאמה, ארמי האמר, מייקל סטולברגבמאי: לוקה גוואדאנינו. 132 דקות, איטליה, 2018. סרט התבגרות עוצמתי ויפה, השזור בסיפור אהבה, הנהנה ממשחק מרשים של האמר ושאלאמה. ציון: 

20:10 מצב רגיש | אהבה רופפת | Tumbledown, ערוץ Hot Movies4

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 04 באוקטובר, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

21:00 ג'ונסטאון: טרור בג'ונגל | Jonestown: Terror in the Jungle, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

40 שנה לסיפור ההתאבדות הגדולה בהיסטוריה של אנשי כת 'מקדש העם'. ב-18 בנובמבר, 1978, הזדעזע העולם כש-909 חברי הכת מתו יחדיו לאחר ששתו משקה מהול ברעל. סדרת הפשע החדשה מביאה את הסיפור האמיתי והטראגי מאחורי המטיף האניגמטי ג'ים ג'ונס וההבטחה שלו כלפי מאמיניו לעולם של שוויון כלכלי וגזעי. הבטחה שהובילה בסופו של דבר לרצח ההמונים הבלתי-נתפס. ארבעה פרקים בני 45 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 אהבה מוות וציפורי שיר | Death and Nightingales, ערוץ Yes Edge

דרמה תקופתית בשלושה חלקים, בכיכובם של ג'יימי דורנן ("50 גוונים") ושל מת'יו ריס ("האמריקנים"), שנכתבה על ידי אלן קיוביט, ומבוססת על ספרו של יוג'ין מקייב. דרמה חזקה ומטלטלת שעוקבת אחר מאבקה של אישה צעירה לשלוט בחייה ובגורלה, ומתמקדת במתיחות דתית ופוליטית שקורעת משפחות ועמים. אירועי שלושת הפרקים מתרחשים כולם על-פני 24 שעות, ומתעדים את ניסיונה של בת' וינטרס (אן סקאלי) צעירה החיה עם אביה לאחר מות אימה באזור הכפרי של אירלנד ב-1885, ומנסה לקבוע את גורלה ולברוח מחייה המוגבלים ומאביה (ריס) הפרוטסטנטי הקשוח, בעזרתו של ליאם וורד (דורנן), עלם חמודות מקסים שייתכן שהוא גם פושע נמלט.

22:00 סינדרום ברלין | Berlin Syndrome, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 20 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן