Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 26 בדצמבר, 2018

האתגר הגדול, עולמם הסודי של גמדי הגינה, דויטשלנד 86', חוקרת, המזכיר, 21:10 דוג ובת': במצוד 2, את, אלכסה וקייטי 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האתגר הגדול, ערוץ הופ!

סדרה המשלבת כוח, מוח, לב ומזל. גבי מנהלת המפקדה בעיר הגיבורים מקבלת קריאה לעזרה ומפעילה את אחד מגיבורי העל כדי להציל את המצב, אך מסתבר שגם גיבורים צריכים סיוע שרק ילד או ילדה ממועצת הילדים העליונה יוכלו לתת. האם יצליחו לפענח את הרמז שבפאזל הענק?

עולמם הסודי של גמדי הגינה | Sherlock Gnomes, ערוץ Yes VOD

המשך לסרט "נומיאו ויוליה", והפעם מגיעים נומיאו ויוליה לראשונה לעיר עם החברים והמשפחה ודאגתם העיקרית היא הכנת הגינה לקראת האביב. במהרה הכל משתנה: השניים חושפים חוטף גמדי גינות אפל ומסוכן. הם שבים לביתם ומופתעים לגלות כי גם כל הגמדים בגינתם נעלמו, ועל כן הם קוראים לשרלוק נומס, הבלש המפורסם של גמדי הגינה, שמגיע עם עוזרו הנאמן ווטסון לחקור את המקרה. דיבוב לעברית: עידו מוסרי, דקלה הדר, יואב בר לב, אוהד שחר. במאי: ג'ון סטיבנסון. ארה"ב, 2018.

דויטשלנד 86' | Deutschland '86, ערוץ Hot VOD

הסיקוול לסדרת המתח התקופתית "דויטשלנד 83'", פרי יצירתם של בני הזוג אנה ווינגר ו-ג'ורג' ווינגר, סופרת אמריקנית ממוצא יהודי ומפיק טלוויזיה גרמני. הסדרה הופקה כקו-פרודוקציה בין רשת SundanceTV ו-RTL. הסדרה שמתרחשת (כפי שמרמז שמה) ב-1986, חוזרת אל מרטין ראוך (ג'ונאס ניי, "Hirngespinster"), דודתו לאונורה (מריה שרדר, "חיי אהבה") וחבריהם בסוכנות המודיעין הזר של מזרח גרמניה, שלוש שנים לאחר מאורעות העונה הראשונה. מזרח גרמניה במשבר, פרסטרויקה היא עובדה בשטח, אירופה מוכת טרור, מגפת האיידס משתוללת והמאבק נגד האפרטהייד עולה מדרגה. הנהגת מזרח גרמניה, שננטשה על ידי ברית המועצות ומשוועת לכסף, שולחת את סוכניה החשאיים לחקור את הקפיטליזם העולמי בניסיון להציל את ספינת הסוציאליזם הטובעת. מרטין, שגורש לאפריקה בגלל פשעיו ב-1983, נשלח חזרה לשטח כעת: עסקאות אפלות ומשימה מסוכנת מובילות אותו לדרום אפריקה, אנגולה, לוב, פריז, מערב ברלין ולבסוף חזרה למזרח ברלין, שם הוא יהיה חייב לקבל החלטה בלתי אפשרית. 

21:00 חוקרת | Reinvestigation, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

43% מהאבות בישראל לא משלמים מזונות ילדים. לפי נתוני ההוצאה לפועל, 76 אלף אבות לא שילמו בכלל מזונות לילדיהם. זהו סיפורם של הילדים והמשפחות נפגעות האלימות הכלכלית, בעוד שהמערכת המשפטית והחברתית יודעת ומעלימה עין. אלה (אריאלה) היא חרדית בת 28 שעובדת כחוקרת פרטית. במהלך אחת מחקירותיה היא פוגשת באמיר – צעיר שחולם לתבוע את אביו על שנטש אותו, סירב לשלם מזונות והתנער ממנו כלכלית. הסיפור של אמיר מעורר את סקרנותה והיא נלחמת לעזור לו. אלה מופתעת לגלות מציאות לא מוכרת בה עשרות אלפי אבות מתכחשים לחובתם המשפטית ונוטשים את ילדיהם מבחינה כלכלית. כך, בזמן שהמערכת המשפטית והחברתית יודעות ומעלימות עין, ישנם ילדים שנפגעים ואף אחד לא יודע לתת שם למצב שלהם וכיצד לטפל בו. בימוי: ענת יוטה צוריה, שירה קלרה וינטר. ישראל, 2018.

21:00 המזכיר | The Secretary, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

דרמה מטלטלת שתחילתה באהבה חלוציות ואידאליים, המשכה בהקמת משפחה, חינוך, הובלת הקהילה, וסיומה בהתנפצות הקשרים המשפחתיים, החברתיים והתאבדותו של יפתח – המזכיר. זהו תחילתו של מסע אל נפשן של בנותיו ובנו, מסע אל רגשות מעורבים של אהבה, בגידה וסליחה, מסע של בדיקת הערכים השיתופיים והמשפחתיים. בדרך הם מנסים באומץ וכנות למצוא את האמיתות לאורך חיי אביהם והיכן הכל השתבש? המעילה, הגרוש מגן העדן, השקרים והשנים האחרונות שקברו במפולת את כל זכויותיו של יפתח ואת השנים בהן נתן, תרם והוביל. בימוי: מולי לנדסמן. ישראל, 2018.

21:10 דוג ובת': במצוד 2 | Dog and Beth: On the Hunt 2, ערוץ CBS ריאליטי

ציידי הראשים המפורסמים בעולם, דוג צ'פמן ו-בת' צ'פמן, חוזרים לעונה שנייה של סדרת הריאליטי המשעשעת. עם הצטרפותו של בנם, לילנד, הצ'פמנים עוזבים את הוואי כדי לעזור ולייעץ לציידי ראשים אחרים ברחבי אמריקה, בזמן שהם רודפים אחר הפושעים המסוכנים ביותר.

את | You, נטפליקס | Netflix

סדרת פשע. מנהל חנות ספרים שרמנטי מפתח אובססיה לסופרת מתחילה ומרחיק לכת כדי להתקרב אליה.

אלכסה וקייטי 2 | 2 Alexa & Katie, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה הקומית לילדים. אלכסה מתחילה ללמוד בתיכון. אה, כן, והיא גם נאבקת במחלת הסרטן. בזכות קייטי , ההחברה הכי טובה שלה, היא תתמודד עם שני העניינים האלה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן