Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 27 בדצמבר, 2018

האפיפיור הצעיר, איש חשוב מאוד 2, סיפור אהבה טרנסג'נדרי, פוראבר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האפיפיור הצעיר | The Young Pope, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 01 בנובמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot פלוס

פוראבר, ערוץ Hot VOD 

דרמה מוסיקלית של היוצר אורי גרוס ("אובוי"), בכיכובם של אליאנה תדהר ו-לי בירן. השניים יגלמו בה זוג הורים בני 45, הורים לתאומים בני 17 (ליאנה עיון ו-אדם שנל) וילדה בת 12, שחייהם עומדים להשתנות. האמא – ד"ר בתיה גילמן, היא מדענית המפתחת ללא הצלחה מכונה להצערת תאים, והאבא – דודו גילמן הוא רוקר מזדקן וכרסתן שוויתר על חלומות המוזיקה שלו והיום הוא הסוכן של דפי וספייס-בר, התשובה הנשית לסטטיק ובן אל. בעקבות תאונה במעבדה הביתית של דוקטור בתיה – ההורים האפורים הופכים ברגע אחד בגופם לבני 17… בגיל של התאומים שלהם. ואם זה לא מספיק, הילדה הקטנה שלהם, רומי בת ה-12 הופכת לבת 32 (נלי תגר), וזה לא עוזר שכדי להיחלץ מהמצב חסר התקדים הם נאלצים לשמור על התאונה בסוד ולהצטרף כתלמידים מן המניין לכיתה של הילדים שלהם בתיכון. 

20:15 איש חשוב מאוד 2, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

העונה השנייה עוקבת אחרי יהודה לוי, שבגיל 40 מחליט להתחיל הכל מחדש ולהגשים את החלום האמריקני. באמריקה ייאלץ לוי לראשונה בחייו להסתגל לחיים כאדם אנונימי, ללא פמליה של סוכנים ומנהלים שעושים בשבילו הכל, ללא מעריצים שעוצרים אותו ברחוב, וללא הנחות סלב. במהלך העונה יפגוש לוי את אלי שיין (נטע ריסקין), ישראלית לשעבר שעשתה את זה בגדול ומתכחשת לישראליות שלה, ויתמודד עם השאלה עד כמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי להצליח ומה המחיר שיהיה מוכן לשלם. יוצרת, תסריטאית ובימאית: שירלי מושיוף.

22:05 סיפור אהבה טרנסג'נדרי | Our Transgender Love Story, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מה עושים כאשר בן הזוג שלך הופך להיות בת הזוג שלך? וכיצד מתמודדים עם סיפור מורכב כל כך כאשר שניכם ידוענים בעלי פרופילים פעילים ומפורסמים ברשתות החברתיות? הזוג אנג'לינה (איאן לשעבר) ו-ג'ואי קינג מצליחות להתמודד לא רע. בריטניה, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן