Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (25.12.18)

תחליבי רחצה, פאזלים מוארים, משחה לשפתיים, ספריי לשורשים הלבנים וסירופ אגבה אורגני - אלה המוצרים שניסינו השבוע. היכנסו כדי לקרוא מה יש לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משחה לשפתיים בטעם דובדבן של בליסטקס

המותג השיק את המשחה שלו לשפתיים יבשות עם טעם חדש. הפעם מדובר בטעם דובדבן, טעם נעים ולא סינטטי כפי שחששנו. כלומר, אפשר ליהנות מהטעם הזה, ואפילו כמה גברים עשויים לחבב אותו. מעבר לכך לא השתנה כאן דבר: אלנטוין, חמאת שיאה ומסנן קרינה מהשמש בדרגת SPF15 הם בין הרכיבים, ואם המשחה עזרה לכם בעבר, היא תעזור לכם גם בגרסה זו.

29.9 שקלים. להשיג בבתי מרקחת וברשתות פארם.

צילום: יח"צ חו"ל

פאזלים מוארים של RAVENSBURGER

ברשת פאזלנד מציעים סדרה מיוחדת של פאזלים, המיועדים לבני 10 ומעלה. הייחוד שלהם נובע מהשילוב בין הפאזל לתאורה – בסיום ההרכבה אפשר להדליק את נורות הלד המצורפות אליו, ובכך להאיר את המבנה. מדובר, כמובן, בפאזלים תלת-ממדיים, וניתן לבחור בין מגדל פיזה, הביג בן, שער הניצחון, מגדל אייפל ועוד. הפאזל כולל 216 חלקים ואביזרים, וזה שקיבלנו עשה בדיוק את תפקידו – סיפק לילד משחק מעט מאתגר עם סיום מיוחד.

199 שקלים. להשיג בפאזלנד.

צילום: יח"צ

סירופ אגבה אורגני של תבואות

ככל שגוברת המודעות לבעיה שיש בצריכה של סוכר לבן, כך יש מקום לעוד מוצרים המספקים לכך חלופה. אחד מהם הוא סירופ האגבה, העשוי מאותו הקקטוס ממנו מייצרים גם טקילה. באחרונה הצטרף מוצר חדש לקטגוריה: סירופ אגבה אורגני, המיוצר מצמח האגבה הכחולה. מה מיוחד בו? הוא מתוק פי 1.5 מסוכר, הוא תמיד נותר נוזלי ואין לו טעם לוואי. יש לו כמובן טעם ייחודי משלו, אבל הוא משתלב מצוין במשקאות חמים ובמאכלים.

18.9 שקלים ל-330 גרם. להשיג ברשתות שיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

צילום: אייל קרן

ספריי חום מהגוני Magic Retouch של L'OREAL PARIS

החברה הרחיבה את הסדרה עם מוצר חדש. הרעיון של המוצר פשוט: מספר התזות לאזור השורשים הלבנים בשיער, ואם מתכסים בצבע. המוצר, חשוב לציין, אינו מכיל מי חמצן ולמעשה מדובר בפתרון חד-פעמי. זאת מאחר ולאחר שטיפה במים הצבע נשטף. החידוש הוא בגוון – המוצר החדש מגיע בצבע חום מהגוני. המוצר מצטרף לגוונים הוותיקים יותר, חום, חום בהיר, בלונד, בלונד בז' ושחור. בסך הכל מדובר במוצר טוב שיכול לשמש לעת חירום, כשלא מספיקים להגיע למספרה.

44.9 שקלים ל-75 מ"ל, לפני מבצעים. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

תחליבי רחצה של כיף

עם נועה קירל בחזית הקמפיין, השיקה החברה מחדש את סדרת תחלי הרחצה שלה. מה החידוש? עיצוב מעודכן של הבקבוק ושל התווית, כמו גם פורמולה משופרת. הניחוחות לא השתנו – חלב ודבש, חלב שקדים, לבנדר, קוקוס וניל, מאסק ויסמין ואוקיינוס. אנו ניסינו כמה מהמוצרים ולא זיהינו הבדל מיוחד בינם לבין הקודמים. יש להם מרקם חלבי, כמתבקש מתחליב, ריחות טובים והם מנקים טוב את העור.

12.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן