Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 02 בינואר, 2019

אימפריה 5, סטאר 3, חסרי בושה 9, מסתורין במוזיאון 14, משנה הילוך, A Thousand Goodnights
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 אימפריה 5 | 5 Empire, ערוץ Yes Drama 

הסדרה חוזרת בעונה חמישית, מלאת תככים ומוזיקה. ספוילר – בסיום העונה הרביעית, משפחת ליון איבדה את אימפריה, אבל לושיוס וקוקי מצאו לבסוף את הדרך אחד אל השנייה ונישאו בשנית. העונה החדשה נפתחת שנתיים מסיום העונה הקודמת אך המשפחה עדיין לא הצליחה להשיב את החברה לידיה. לאחר שחוו טרגדיות רבות, עליהם להתאחד כעת ולהתחיל מהתחלה, וכשתכניותיהם יתחילו לקרום עור וגידים הם יאלצו פעם נוספת ללמוד שתהילה ועושר באים עם תג מחיר כבד.

22:00 סטאר 3 | 3 Star, ערוץ Yes Drama

הדרמה המוזיקלית מבית היוצר של לי דניאלס ("אימפריה") ו-טום דונהי חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה השנייה הסתיימה כשחייהם של קרלוטה, אלכס, סימון, דרק, קוטון וקייסי עמדו בפני סכנה. קרלוטה מונתה לעמוד בראש A&R, אבל עולמה התרסק, כשגילתה שקייסי הרגה את ג'היל. כשקרלוטה התעמתה עם קייס, נשלפו אקדחים ונורתה ירייה. באותו הזמן אלכס, קוטון ודרק היו בדרכם לניו יורק, כל אחד במטוס אחר, כשגילו שאחד המטוסים התרסק – ואף אחד לא יודע מי שרד. העונה השלישית נפתחת שלושה חודשים מאוחר יותר כשסטאר חוזרת הביתה וגורלן של אלכס וסימון סוף כל סוף נחשף.

22:00 חסרי בושה 9 | 9 Shameless, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

הקומדיה הנועזת חוזרת לעונה תשיעית. ספוילר – תושבי הסאות' סייד נדבקים בקדחת הפוליטית, והגלאגרים לוקחים את החוק לידיהם. פרנק מבין שהתמודדות לתפקיד ציבורי היא הזדמנות כלכלית עבורו, ומחליט להשמיע את קולו של הפועל הפשוט. פיונה מנסה למנף את הצלחתה עם בניין הדירות ולוקחת סיכון יקר, בתקווה לקדם את עצמה למעמד גבוה יותר. ליפ מנסה להסיח את דעתו מהגמילה ולוקח תחת חסותו את אחייניתו של אדי, זאן. איאן מתמודד עם השלכות מעשיו כשתנועת 'ישו הגיי' בהנהגתו הופכת להרסנית. דבי נלחמת למען שוויון בשכר ונגד הטרדות, ומאמציה מובילים אותה לגילויים מפתיעים. קארל מבקש להתקבל לפנימייה צבאית ומכין את עצמו לחיי הצוערים. ליאם נאלץ לפתח כישורים חדשים כדי לשרוד מחוץ לבית הספר היוקרתי שלו. וי וקווין מנסים להפוך את הבר שלהם, 'אליבי', לעסק חברתי בעודם נאבקים לגדל את התאומים שלהם.

22:00 מסתורין במוזיאון 14 | Mysteries at the Museum 14, ערוץ Travel Channel

דון ווילדמן מחפש את השיירים המשונים והמרתקים ביותר של העבר המוצגים כיום ברחבי ארצות הברית. בעונה החדשה דון חושף סיפורים על דוב שנלחם בנאצים, על המפגש של ג'ימי קרטר עם עב"ם, על חילוץ נועז מהר געש, נפילתו של נפוליאון הקשורה לאוכף ותפוח אדמה אחוז רוחות רפאים.

אין שם עברי | A Thousand Goodnights, נטפליקס | Netflix 


סדרה טאיוואנית בת 20 פרקים.

משנה הילוך | Lowriders, נטפליקס | Netflix

דרמה מרגשת. אומן גרפיטי ממזרח לוס אנג'לס – שאבא שלו שקוע בעולם מכוניות ה'לואו ריידר' ואח שלו שקוע במרירות – מנסה להתמודד עם סכסוף משפחתי ולרדוף אחרי החלומות שלו כנגד כל הסיכויים. שחקנים: דמיאן בישיר, גבריאל צ'וואריה, תיאו רוסי. במאי: ריקרדו דה מונטריאל. 109 דקות, ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן