Skip to content

בעין צרכנית: בודקת מוצרי מזון חדשים

מוצרים חדשים שניסתי, טעמתי ובדקתי עבורכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 רוגעלך בטעם שוקו-וניל אחוה

 צילום: יעל האן
צילום: יעל האן

אחוה, יצרנית מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל, בנראות של שחור ולבן, כמו בקונדיטוריה יוקרתית. הרוגעלך נימוח בפה ובעל טעם עשיר של אפייה ביתית, משווק במגש אותו ניתן להכניס לתנור (ללא העטיפה), רק לחמם ולהגיש והבית יתמלא בריחות נפלאים של אפייה. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.
רוגעלך בטעם שוקו-וניל מצטרף לסדרת עוגיות הרוגעלך של אחוה, אשר כוללות רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ'יפס. מאז הושקו זוכות העוגיות להצלחה רבה, בזכות טעמן העשיר, נוחות החימום ישירות במגשית המארז ובזכות מחירן השווה לכל נפש.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות
במבחן ההטעמות קבל ציון גבוה ביותר: ♥♥♥♥♥
חשוב לציין שהרוגעלך נותרו רכים וטעמים גם כעבור שלושה ימים מפתיחת האריזה (נשמרו בשקית) חימום קל בתנור היטב עימם.
אין ספק שזהו מצר שישכון דרך קבע במזווה שלי לכיבוד ונשנוש.

מיה עם הסדרה הטבעית – פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל
מיה תעשיות מזון משיקה לקראת ט"ו בשבט, קטגוריה חדשה ובריאה יותר, בשוק הפירות היבשים בישראל- הסדרה הטבעית, אשר כוללת בפעם הראשונה על מדף רשתות השיווק, מארזי פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל בגדלים שונים המותאמים לצרכן הישראלי. כל מוצרי הסדרה ללא גלוטן כלומר נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.
סדרת פירות יבשים ללא תוספת סוכר כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים חדשים: אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש, חמוציות ברכז תפוחים.
כל ארבעת המוצרים ללא תוספת סוכר וללא תוספת צבעי מאכל. בניגוד למוצרים הקיימים בשוק ומגיעים בתפזורת, ללא "אבא ואמא" מוצרי מיה תעשיות מזון מגיעים באריזה סגורה השומרת על טריות ומונעת כניסת מזיקים ולא פחות חשוב, כוללת כתובת של היצרן- יש למי לפנות במידת הצורך. בנוסף, 'מיה תעשיות מזון', מרחיבה את שקיות האריזה של הסדרה ומציעה לצרכנים מגוון גדלים לקנייה: אריזות של פירות מיוחדים ב- 200 גר', אריזות של פירות ב-350 גר', אריזות ללא סוכר ב-150 גר'.
מארזי הפירות היבשים החדשים, מסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת.
במבחן הטעימה קבל: ♥♥♥♥♥

צילום-משה-כהן
צילום-משה-כהן

"פרימור" משיקה 100% מיץ אננס סחוט טבעי

צילום: עמית שטראוס
צילום: עמית שטראוס

"פרימור", המותג המוביל והאהוב של המיצים הסחוטים בישראל, מחזקת את מעמדה בקטגוריות המיצים הסחוטים והמצוננים ומשיקה 100% מיץ סחוט טבעי בטעם מתוק ורענן הנסחט מפרי אננס, באיכות מובחרת, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר
במבחן הטעימה היה אהוב ביותר על הילדים למבוגרים היה מתוק והזכיר את סירופ בשימורי האננס.
במבחן הטעימות קבל:♥♥♥♥♥
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.


טבעפרוסט TevaFrost סדרת ירקות טריים איכותיים קפואים 

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, משיקה בימים אלו, סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים תחת המותג טבעפרוסט (Tevafrost). הסדרה תכלול בשלב ראשון 13 מוצרים.
הסדרה תכלול: שעועית ירוקה עדינה שלמה, ברוקולי, אפונה ירוקה עדינה, גרגירי חומוס, כרובית, לקט פרובנס המכיל ברוקולי, גזר גמדי וכרובית ונחשב ללקט הנמכר ביותר בישראל ובנוסף: תרד, גזר גמדי, כרוב ניצנים ולקט אסייתי- לקט ייחודי המכיל שעועית חתוכה, רצועות גזר כתום, רצועות גזר צהוב וגולת הכותרת: רומנסקו ברוקולי זן מיוחד ועדין של ברוקולי שמשתייך גם למשפחת הכרובית, בעל טעם עדין ומרקם נהדר.
ניתן להשיג ב- 40 סניפי רשת טיב טעם גם בשבת וחג וחנויות נבחרות
ובאתר האון ליין, טיב טעם בקליק: www.tivtaam.co.il
ובאפליקציית המובייל : טיב טעם בקליק

 צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות עוף ללא חומרים משמרים כלל

צילום: אריה ויסמין
צילום: אריה ויסמין

הסדרהכוללת אריזת נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות שישווקו באריזות וואקום של 400 גרם • הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון
אם עד היום נמנעתי מלאכול נקניקיות בגלל הכימקלים שהוספו להן, היום ניהנתי גלות את המוצר שהיה מאד טעים
במבחן הטעימות קבל:♥♥♥♥♥
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


שטראוס חוגגת יום הולדת למילקי עם טעמים חדשים

המעדן הפופולרי בישראל חוגג 40 שנה לקיומו ומתחדש בטעמי כיף כף וטוויסט. ,  אם אתם אוהבים את טעם הטוויסט הדבשי, נסו את הטעמים החדשים, ולגבי הכיף כף, פשוט טעם של שוקולד, טעים אבל לא מיוחד כמו הטורטית.
במבחן הטעמות קבל את הציון: ♥♥♥♥♥
להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן