Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 09 בינואר, 2019

רעש-שקט-רעש: סרט על הפיקסיז, קינג ביבי, בית הפרפורמנס, מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 2, גודזילה: טורף הפלנטות, מומבאי מירור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רעש-שקט-רעש: סרט על הפיקסיז | loudQUIETloud: A Film About the Pixies, סלקום TV 

סרט תיעודי אודות ארבעת חברי להקת הפיקסיז, על הריבים הפנימיים והאיחוד המרגש שלה. 85 דקות, ארה"ב, 2006.

תעלומת האלפא ביתא | The ABC Murders, ערוץ Hot VOD

מיני-סדרה תקופתית של BBC, המבוססת על רב המכר באותו שם מאת אגתה כריסטי. על העיבוד הטלוויזיוני אמונים שרה פלפס ("עדת התביעה") והבמאי אלכס גבאסי. לנעליו של הבלש האגדי מספריה של כריסטי, הרקול פוארו, נכנס ג'ון מלקוביץ' ("להיות ג'ון מלקוביץ'") כשלצדו מככב גם כוכב סרטי "הארי פוטר", רופרט גרינט. השנה היא 1930; האומה הבריטית מפולגת, ושנאה וחשד נמצאים בכל מקום. על רקע האווירה המסוכנת הזו מתמודד פוארו עם רוצח סדרתי הידוע רק בכינוי 'האלפא ביתא': הוא פועל לראשונה באנדובר, אחר כך בבקסהיל, וכשהרציחות הולכות ומצטברות, הרמז המקשר היחיד הוא עותק של מדריך הרכבות האלפביתי שנמצא בכל זירת פשע. פוארו חייב להביס את האויב המסתורי, שמערער את כל מה שחשוב לו – הסמכות, היושרה, העבר והזהות שלו.

21:00 קינג ביבי | King Bibi, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הביוגרפיה של בנימין נתניהו רצופה אינספור הופעות תקשורתיות שעזרו לו לבצר את מעמדו. עשרים שנה לפני המופע הנשיאותי של דונלד טראמפ, נתניהו הבין את הרווח הפוליטי הנובע מהתעמתות מתמדת עם התקשורת ופנייה ישירה לציבור. בעזרת חומרים ארכיוניים מרתקים מהופעותיו לאורך השנים, חלקם נדירים, סוקר הסרט את עלייתו לשלטון: החל בימים שבהם כיכב כמומחה לטרור בטלוויזיה האמריקנית של שנות ה-80, דרך התוודותו בשידור חי על פרשת הקלטת הלוהטת, ועד שהשיג שליטה מלאה ברשתות החברתיות והפסיק כמעט להעניק ראיונות לתקשורת הישראלית. מאולפן אחד למשנהו, ביבי הפך מאחת התקוות הגדולות של הפוליטיקה הישראלית למנהיג מעורר מחלוקת שרבים בארץ רואים בו מושיע, ואחרים – פוליטיקאי שלא יבחל בדבר כדי להיאחז בשלטון. בימוי: דן שדור. 87 דקות, ישראל, 2018.

22:00 בית הפרפורמנס | My House, ערוץ Vice (פרטנר TV)

סדרה העוסקת ב'תרבות הבולרום' (סצנת נשפים ותחרויות הריקוד), מושקת כמעט 30 שנה לאחר צאת הסרט התיעודי "פריז בוערת" בו נחשפה תרבות נשפי הדראג. בסדרה מוצגים סיפורים אישיים אשר כולם סובבים סביב תחרות הבולרום, המהווה מקום מפלט בטוח בחברה בה הטרנסג'נדרים נדחקים לשוליים וההגדרה של מיניות הופכת לשיח בסדר היום. המסלול ותחרות הבולרום הם המקומות שבם החלומות הפרועים ביותר יכולים להתגשם, אבל כדי לקבל את המעמד וההכרה שמגיעים גם בקהילה עליהם לצעוד על המסלול. הסדרה עוקבת אחר טטי, פרשס, ג'לני ואלכס כשהם מתמודדים עם אתגרים אישיים, תחרות חריפה, ושואפים לקחת את חייהם לגבהים חדשים.

22:10 מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 2 | 2 Jamie and Jimmy's Food Fight Club, ערוץ האוכל

חברותם של השף ג'יימי אוליבר והחוואי ג'ימי דוהרטי החלה עוד כשהיו ילדים .כבר אז חלקו השניים אהבה משותפת למזון שהפכה בסיס לשנים ארוכות של שיתוף פעולה. כעת הם שבים הביתה למחוז אסקס שבבריטניה ומקימים דוכן אוכל קטן. מדי פרק יטיילו השניים ברחבי אירופה ויעמידו את הגרסה הבריטית שלהם כנגד מאכליהם המפורסמים של שכניהם: הגבינה הצרפתית, הבירה הבלגית, הנקניקייה הגרמנית והקינוח האיטלקי.

גודזילה: טורף הפלנטות | Godzilla: The Planet Eater, נטפליקס | Netflix

סרט אנימה. ברית כדור הארץ איבדה מכוחה, והארו שוקל להצטרף לאקסיף, כת מוות המזמנת מפלצת שעלולה להשמיד את העולם.

מומבאי מירור | Mumbai Mirror, נטפליקס | Netflix

סרט פשע הודי. כשקצין משטרה במומבאי מסתבך ברשת סמים, הוא צריך להשתמש בחוכמתו כדי להציל את עצמו ולהציל את העיר. הודו, 2013.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן