Skip to content

Moovit תראה לכם גם היכן יש מכוניות ואופניים שיתופיים

אפליקציית הניווט Moovit, תציג למשתמשיה את מיקומי המכוניות השיתופיות שלCAR2GO ברחבי הארץ, של רכבי אוטותל בת"א ושל מיזם האופניים השיתופים מובייק ותאפשר הזמנה ושריון מראש של השירות.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפליקציית הניווט בתחבורה ציבורית   Moovit משתפת לראשונה פעולה עם חברת גו – טו, חברת הטכנולוגיה מקבוצת CAR2GO במסגרתה תציג למשתמשיה על גבי אפליקציית הניווט את כל פתרונות התחבורה השיתופית שמציעה CAR2GO ברחבי הארץ.

בתוך כך, פתרונות לנסיעות קצרות בתוך העיר באמצעות מיזם אוטותל בת"א, ומיזם הרכב החשמלי השיתופי בחיפה ובנתניה. (במודל זה ניתן להזמין כל רכב הנמצא בחניות הייעודיות, ויסומן על גבי אפליקציית Moovit ולסיים את הנסיעה בכל אחת מהחניות הייעודיות הפרוסות ברחבי העיר.התשלום מחושב לפי דקות הנסיעה בלבד).

האופניים השיתופיים מובייק גם דרך אפליקציית מוביט (צילום:דן בר-דוב)

שירות לנסיעות בינוניות וארוכות בתוך העיר ומחוצה לה, בת"א, ר"ג, גבעתיים, הרצליה, רעננה, ראשל"צ, וירושלים. (במודל זה ניתן להזמין רכב דרך אפליקציית Moovit מכל חנייה ייעודית. (הנסיעה מסתיימת באותה החנייה והתשלום מחושב לפי זמן ומרחק). וכן ניתן לשריין ולהזמין מראש את האופניים השיתופיים של מובייק הפרוסים ברחבי ת"א וברמת גן.

אז איך זה עובד?  נכנסים לאפליקציה של Moovit, רואים את פריסת הרכבים והאופניים וניתן להזמין כל אחד מהשירותים ע"י לחיצה על השירות הרלוונטי במפה המקושר לממשק ההזמנות.

גם האוטותל במוביט (צילום : דן בר-דוב)

קארן שיף סמנכ"לית השיווק של CAR2GO ציינה כי, "מיזם הרכב השיתופי של CAR2GO ומיזם האופניים השיתופים של מובייק הינם חלק בלתי נפרד ממארג התחבורה העירוני, המהווה אלטרנטיבה ירוקה וזולה לנוע בקלות וביעילות מנקודה לנקודה. אפליקציית Moovit תציג לראשונה למשתמשים תמונה כוללת של מפת התחבורה השיתופית בעיר על מגוון אפשרויותיה. מדובר בכלי נוסף שצפוי לעודד ולחנך את הציבור לשימוש בתחבורה שיתופית".

יובב מידד, Chief Growth Officer  ב- Moovit, ציין כי, "חלפו הימים בהם הדרך היחידה שלך לחצות את העיר הייתה לתפוס אוטובוס או מונית. עכשיו, באמצעות Moovit, אתה יכול לקפוץ על אופניים או קורקינט חשמלי ולהפוך את הנסיעה שלך לאישית וייחודית.

Moovit מפשטת ניידות עירונית בכל רחבי העולם, מה שהופך את הנסיעה ברחבי העיר לנוחה הרבה יותר. על ידי שילוב מידע המתקבל ממפעילי תחבורה ציבורית, רשויות ומידע חי מקהילת המשתמשים, Moovit מציעה למשתמשים תמונה בזמן אמת, הכוללת את המסלול הטוב ביותר ליעד, התראות שירות, והתראות ירידה מכלי התחבורה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן