Skip to content

נתניהו: הערב אמסור הודעה דרמטית

ראש הממשלה יצא לפני שעה קלה בהודעה שנמסר מפי הליכוד שישדר הודעה דרמטית בנאום מצולם וללא תקשורת. עורכי דינו של ראש הממשלה כונסו למעונו. נתניהו הזמין את הציבור לגלוש לדף הפייסבוק שלו בשעה היעודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור הערב (שני) בשעה 20:00 הצהרה דרמטית לתקשורת במעונו בירושלים. לאירוע לא תותר כניסת עיתונאים. בלשכת ראש הממשלה ובמפלגתו מסרבים למסור פרטים לפני מועד ההצהרה. "אין תגובה ואין התייחסות עד 20:00", אמרו בליכוד. עם זאת, מסתמן כי נתניהו יתייחס להליכים המתנהלים נגדו. ההודעה יצאה מטעם דובר הליכוד ולא מטעמו של דובר ראש הממשלה, עובדה המעידה על אופייה הפוליטי של ההצהרה. עוד נודע למגפון כי נתניהו מכנס בשעה זו את עורכי דינו.
באתר
אייס נטען כי ‏הצהרת נתניהו הערב תועבר לערוצים ע״י הליכוד, ולא לע״מ, מה שמצביע על אופי האירוע – פוליטי. על פניו בתקופת בחירות על ערוצי הטלוויזיה להימנע משידורי תעמולה (למרות שנראה שמדובר בתחום אפור בשלב זה של מערכת הבחירות) וגורמים בערוצים אומרים כי אם רה״מ יגלוש למחוזות אלה, יופסק השידור. נתניהו גם הזמין גולשים לדף הפייסבוק שלו כדי לצפות בהודעתו.
מקורבים לראש הממשלה אמרו ל"הארץ" כי ההצהרה תכלול מידע חדש בנוגע לחקירות נגדו. תוכן ההצהרה שמתכוון נתניהו למסור ידוע רק למעטים ובהם עורכי דינו. בימים האחרונים פועל מטה הבחירות של הליכוד תחת מעטה חשאיות, ודוברי ראש הממשלה סירבו להשיב לשאלות בנושא, למשל בנוגע לזהות עורך הדין של המטה.

צילום: אתר JDN
צילום: אתר JDN

בימים האחרונים ניהל נתניהו מתקפה נגד הדיווחים על כוונת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפרסם החלטה על המלצה על כתב אישום לפני הבחירות. ביום שבת פרסם סרטון בפייסבוק שבו אמר כי "לא מתחילים בשימוע לפני הבחירות אם לא מסיימים את השימוע עד הבחירות" והזהיר: "מישהו יכול להחזיר לכם את הבחירות?". ביום חמישי נשא דברים ברוח דומה, בטענה ש"מנסים לכפות על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות על ידי הזמנתי לשימוע, כשידוע מראש שלא ניתן לסיים שימוע עד הבחירות". שוליו כמו דוד אמסלם ונרי רגב יצאו במתקפה חסרת תקדים כנגד מנדלבליט ואמסלם הזהיר כי מיליונים יצאו לרחובות במידה ויוגש כתב אישום כנגד נתניהו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן