Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 10 בינואר, 2019

דרור אדום, בית ספר לחיים, איך לדבר עם בחורות במסיבות, Freestyle פסטיגל – המופע המלא, בבית של ג'אדה 6, מרגישה פצצה, פרשת קלינטון, שמש חזקה, המתמחה 2, מורדים, מצדיעים לך בילי לין, בשבילה גיבורים עפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דרור אדום | Red Sparrow, ערוץ Yes VOD 

מותחן ריגול. רקדנית מוכשרת נאלצת לקטוע את קריירת הריקוד שלה בשל פציעה. בלית ברירה היא נענית להצעת עבודה מפתיעה ומסוכנת על מנת לפרנס את עצמה ואת אמה. שחקנים: ג'ניפר לורנס, ג'ואל אדגרטון. במאי: פרנסיס לורנס. ארה"ב, 2018.

בית ספר לחיים L'école buissonnière | School of Life, סלקום TV

בשנות ה-20 של המאה ה-20 צרפת, יתום מאומץ על ידי זוג כפרי שעובד אצל בעל קרקעות. כשהוא נותר לבדו, הוא נכנע לכישוף של הצייד המקומי. שחקנים: פרנסואה קלוזה, ז'אן סקנדל, אריק אלמוזנינו. במאי: ניקולה ואנייה. 116 דקות, צרפת, 2016.

איך לדבר עם בחורות במסיבות | How To Talk To Girls At Parties, ערוץ Yes VOD

קומדיית מדע בדיוני רומנטית המבוססת על סיפור של ניל גיימן ('קורליין'). בלונדון של שנות השבעים מתאהב נער חובב פאנק ולא מאד פופולארי, בצעירה יפהפייה ומרדנית שנדמה כאילו הגיעה מכוכב אחר. ביחד הם יתמודדו מול המוסכמות והדרישות של העולמות בהם גדלו. שחקנים: אל פאנינג, אלכס שארפ, ניקול קידמן. במאי: ג'ון קמרון מיטשל. בריטניה, 2017.

Freestyle פסטיגל – המופע המלא, ערוץ Hot VOD

סיפורן של שתי להקות הנאבקות זו בזו: מצד אחד 'להקת האקדמיה', שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות ומתאמנת תחת סטנדרטים קשוחים ובלתי מתפשרים, אותם מכתיבה מנהלת הלהקה אליאנה (אליאנה תדהר). כוכבת הלהקה היא נועה (נועה קירל), אחייניתה של אליאנה, שמשתוקקת להביא אל הבמה דווקא יותר מה'אני האמיתי' שלה ומהסגנון המוסיקלי אליו היא מחוברת. מהצד האחר עומדת הלהקה המחתרתית ה'סטריט פייטרס', שבראשה עומד מרגי (יונתן מרגי), המנהיג השקט של הלהקה, נער בעל כריזמה שרק רוצה לשיר ולרקוד. מרגי נאלץ להתמודד עם אחיו הגדול משה (משה פרץ), שפרש מעולם הזוהר, ולא מעוניין שאחיו הקטן יכנס גם הוא לעולם הזה. כאשר להקת הסטריט פייטרס 'פולשת' ללופט נטוש, הם מגלים שהוא שייך ללא אחר מאשר ל-עידן רייכל, שמתרשם מהחבורה הצעירה, מעודד אותם להירשם לתחרות הלהקות הגדולה ומשמש להן כמעין מנטור. במסיבה שמתקיימת לפני תחרות הלהקות, מרגי ונועה נפגשים. מה שהם לא יודעים הוא שכבר קיים ביניהם קשר מורכב מן העבר, הקשור באליאנה ובמשה. השניים מתאהבים ולא יתנו לשום דבר לעצור אותם. האם הם יצליחו לגרום למבוגרים לשכוח את טראומת העבר? האם שתי החבורות תצלחנה לגשר על הפערים ביניהן ולהתאחד למשימה משותפת?

20:00 בבית של ג'אדה 6 | Giada at Home 6, ערוץ Food Network

בעונה החדשה, ג'אדה מזמינה את השף המפורסם בובי פליי ליום של כיף במטבח ולומדת להכין את אחד הקוקטיילים האהובים של בובי. בהמשך, בהשראת הביקור שערכה לאחרונה בהונג קונג, ג'אדה מכינה תפריט דים סאם ומזמינה את שותפיה למסע ליהנות מהמנות האקזוטיות. כשבתה – ג'ייד, עורכת מסיבת פיג'מות, ג'אדה יוצרת תפריט ידידותי לילדים ומושלם, הכולל שוקו תותים חם עם פרעצל שוקולד לטבילה. ג'אדה גם מעניקה טוויסט ייחודי למנות דיינר אמריקאי קלאסיות ואהובות, כולל צ'יפס חצילים עם קטשופ בזיליקום ומילקשייק קאפקייקס.

מרגישה פצצה | I Feel Pretty, ערוץ Yes VOD

קומדיה רומנטית. אישה חסרת ביטחון עצמי מקבלת מכה חזקה בראשה בעת אימון כושר. כשהיא מתעוררת. היא בטוחה בעצמה ומשוכנעת שהיא… פצצה!!!.חמושה באקסטרה ביטחון עצמי היא יוצאת לכבוש את העולם ולשנות את חייה, אבל מה יקרה כשהיא תגלה שהופעתה החיצונית לא השתנתה? שחקנים: איימי שומר, מישל וויליאמס, ביזי פיליפס. במאים: מארק סילברסטיין, אבי קון. ארה"ב, 2018.

21:45 פרשת קלינטון | The Clinton Affair, ערוץ ההיסטוריה

סקס, שקרים, טייפ, ומזימה להפיל נשיא. קנוניה רחבת יריעה של הימין האמריקני שנועדה להפיל נשיא מכהן? קמפיין הכפשה נגד מתמחה צעירה בשם מוניקה לוינסקי שנולד במסדרונות הבית הלבן? סדרה תיעודית מבית היוצר של הבמאים הדוקומנטריים אלכס גיבני ו-בלייר פוסטר. מעבר לסקירה כרונולוגית מקיפה של פרשת קלינטון-לוינסקי, הסדרה עוסקת באופן רחב ומעמיק ביותר בנושאים כמו השפעת המדיה המודרנית, הפמיניזם, יחסי מרות, פוליטיקה מפלגתית, נושאים שמצאו כולם את ביטויים בפרשה העסיסית שערבבה סקס, שקרים, טייפ ומלחמה אידאולוגית בין שני הקטבים של הפוליטיקה האמריקנית.

22:00 שמש חזקה | Hard Sun, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

סדרת דרמה בת שישה פרקים שנוצרה בקו-פרודוקציה של רשת BBC הבריטית ורשת הסטרימינג האמריקנית Hulu. בסדרה האפוקליפטית, שנכתבה על ידי ניל קרוס ("לות'ר") מככבים ג'ים סטרג'ס ("מעבר ליקום") ו-אגנס דיין ("התנגשות הטיטאנים"). בזמן חקירה של מקרה מוות שגרתי, לכאורה, של האקר לונדוני, נתקלים הבלשים השותפים (והאויבים) צ'ארלי היקס (סטרג'ס) ואיליין רנקו (דיין) בראיה לכך שסוף העולם מגיע בעוד חמש שנים בלבד. היקס ורנקו מוצאים עצמם נרדפים על ידי סוכנים חסרי רחמים של השירות החשאי, שמוכנים להרוג אותם כדי לשמור על הסוד הזה, והם חייבים לגייס כל טיפת תושייה כדי להגן על עצמם ועל היקרים להם. כשהסיפור מתפרסם בתקשורת, גורמים רשמיים מצליחים להציג אותו כמתיחה – אך בעקבות החשיפה יוצאים מהאפלה רוצחים סדרתיים, מנהיגי כתות ופושעים אחרים המנצלים את המצב. רנקו והיקס חייבים להתמודד עמם, אבל לא פשוט לשמור על הצדק כשמעל הכל מרחף איום הארמגדון.

22:00 המתמחה 2 | 2 The Resident, ערוץ Yes Drama

דרמת בית החולים העוסקת בשנות ההתמחות האחרונות של רופא צעיר חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בעונה החדשה מצטרפים לסדרה ג'נה דוואן (לשעבר טייטום), יוצאת "פרייז'ר" – ג'יין ליבס ולנצח הילד מ-"משפחת קוסבי" – מלקולם ג'מאל וורנר, שהופיע כאורח בסוף העונה הקודמת.

22:00 מורדים | Renegades, ערוץ Yes4 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

צוות הקומנדו הימי של ארצות הברית מוצב בבוסניה בזמן המלחמה בשנות ה-90. המשימה של הצוות מקבלת תפנית כאשר נודע לו על אוצר עתיק ששוויו מאות מיליוני דולרים, החבוי בתחתית אגם מקומי. שחקנים: ג'יי. קיי. סימונס. במאי: סטיבן קואל. ארה"ב, 2017.

מצדיעים לך, בילי לין | Billy Lynn's Long Halftime Walk, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 10 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

בשבילה גיבורים עפים | When Heroes Fly, נטפליקס | Netflix

סדרה ישראלית שיצר וביים עומרי גבעון, בהתבסס על סיפור מסגרת המופיע בספרו של אמיר גוטפרוינד, 'בשבילה גיבורים עפים'. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן