Skip to content

BMW X4 החדש בישראל,המחיר החל מ-369,000שח

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס: "דור חדש ל- BMW X4, ממציא קונספט ה-Sport Activity Coupe בקטגוריית הקרוסאוברים הבינוניים עם חדשנות עיצובית, טכנולוגית ודינאמית. מציע את כל היתרונות של דגמי ה-X של BMW, בשילוב של עיצוב ייחודי ונהיגה ספורטיבית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-BMW X4 החדש מדגיש את אופיו הייחודי באמצעות עיצוב חיצוני בולט המביא לידי ביטוי את האינסטינקטים הספורטיביים של המכונית, ובאמצעות חוויית נהיגה משופרת באופן משמעותי, אווירה יוקרתית יותר בתא הנוסעים, מערכות סיוע לנהג מהשורה הראשונה, וטכנולוגיות קישוריות מתקדמות. מעבר לכך, ההילה הדינאמית והאקסטרווגנטית של ה-Sport Activity Coupe מודגשת עוד יותר על ידי הוספת דגם BMW M Performance למערך הדגמים – BMW X4 xDriveM40i.

BMW X4 החדש ,המחיר החל מ-369,000שח (צילום" יח"צ)

העיצוב החיצוני של ה-BMW X4 החדש מפגין דינאמיות שרירית ונוכחות שולטת. ה-X4 נוטל על עצמו את תפקיד הספורטאי מושך העין של משפחת דגמי BMW X. גידול של 81 מילימטרים באורך החיצוני, ל-4,752 מ"מ, תוספת של 54 מ"מ לבסיס הגלגלים (כעת 2,864 מ"מ) ותוספת של 37 מ"מ לרוחב (1,918 מ"מ, 30 מ"מ רחב יותר מדגם ה-X3), מעניקים ל-BMW X4 החדש פרופורציות דינמיות. במרכז החזית המרשימה ניצבת שבכת הכליות האופיינית של BMW עם מראה תלת-ממדי. צמד פנסי LED עם קווי מתאר דינמיים, יחד עם פנסי ערפל LED אופקיים, יוצרים פרשנות חדשה של הפנים המוכרות בעלות שש העיניים שמאפיינות את דגמי BMW X. קו הכתפיים המדויק – שעובר דרך ידיות הדלתות בדרך אל הפנסים האחוריים – וקו האופי בין קשתות הגלגלים שוברים את המשטחים של צדי המכונית. דבר זה מייצר ירכתיים מוגדרות בבירור, אשר זוכות להדגשה נוספת על ידי שטח הזכוכית המשוך פנימה מאחור. קו הגג בסגנון קופה מחליק בסגנון אלגנטי אל תוך החלון האחורי לפני שהוא יורד בצורה תלולה יותר לאחור. קווים אופקיים, פנסי LED אחוריים שבולטים החוצה ממרכב המכונית הודות לעיצוב התלת ממדי שלהם, והקצוות הכפולים של צנרת הפליטה (הקיימים בכל גרסאות המנוע) מגדילים את הרוחב של החלק האחורי.

מאפייני עיצוב ייחודיים הם חלק מהמפרט של חבילות העיצוב הפנימיות והחיצוניות xLine ו-M Sport המאפשרות להתאים את העיצוב החיצוני והפנימי כך שישקפו את הטעם האישי של כל לקוח, כך מוצעים חישוקי סגסוגת קלה 19 אינץ' שונים וספציפיים אשר הותאמו עבור כל חבילת עיצוב שכזו.

החלל הפנימי של ה-BMW X4 החדש מקרין תחושה מודרנית ויוקרתית המשולבת עם דינמיות המושכת את העין. הארגון הממוקד בנהג של הקונסולה המרכזית, לוח המכשירים הנמוך ותנוחת הישיבה המוגבהת, מסייעים כולם לייצר חוויית נהיגה בטוחה להפליא. מושבי הספורט החדשים עם כריות צד בעלות קימורים בולטים, יחד עם רפידות הברכיים בצדי הקונסולה המרכזית, מוסיפים לתחושה הספורטיבית. חומרים ברמה הגבוהה ביותר, איכות ייצור מדויקת ופרטים מעוצבים בקפידה קובעים את הטון של האופי היוקרתי המעודכן של ה-BMW X4 החדש. המשטחים של לוח המכשירים ולוחות הדלתות מתמזגים בצורה חלקה אחד לתוך השני, בעוד סמלי X המוטבעים במשטחים בעלי הגימור המתכתי של הדלתות מעניקים דגשים מרשימים. פקדים בעלי ציפוי אלקטרוליטי חדש ולוח מכשירים בחיפוי Sensatec נמצאים כולם ברשימה הנרחבת של התוספות האופציונליות. מוצעים כסטנדרט: מערכת בקרת אקלים אוטומטית בעלת שלושה אזורים, תאורת אווירה פנימית, שטיח התאורה החיצוני הייחודי של BMW (Welcome Light Carpet) וגג הזכוכית הפנוראמי בעל המידות הנדיבות. חבילות העיצוב xLine ו-M-Sport משנות את המראה והאופי של תא הנוסעים. בחבילת העיצוב xLine ריפודי עור Vernasca המאפשרים בחירה בין 6 גוונים שונים.

בראש מערך הדגמים נמצא דגם ה-BMW M Performance. מנוע הבנזין עם 6-צילינדרים בטור שמתחת למכסה המנוע של ה-BMW X4 M40i מפיק הספק מרבי של 354 כ"ס.  פרט לכך, מבחר המנועים כולל מנוע טורבו-דיזל 4-צילינדרים 190 כ"ס ב-X4 xDrive20d  וכן שני מנועי טורבו-בנזין 4-צילינדרים עם הספקים של 252 כ"ס ב-X4 xDrive30i ו-184 כ"ס ב-X4 xDrive20i. כל הגרסאות של הדגם מעבירות את כוח המנוע לכביש דרך תיבת הילוכים Steptronic בעלת 8-הילוכים עם ידיות החלפת הילוכים על גלגל ההגה ומערכת ההנעה החכמה לכל הגלגלים BMW xDrive כציוד סטנדרטי. ה-BMW X4 החדש מתגאה בגידול ניכר בזריזות וברמה גבוהה של נוחות נסיעה, הודות למרכז כובד נמוך יותר מזה של ה-BMW X3 וטכנולוגיית השלדה, אשר כוילה ולוטשה באופן שיטתי לדרישות הספציפיות של ה-Sport Activity Coupe. המפרט הסטנדרטי כולל לא רק את מערכת ה-Performance Control לשיפור יכולות ההיגוי התנהגות הכביש, אלא גם היגוי ספורטיבי ביחס משתנה. בלמי M Sport ומערכת מתלים אדפטיבית עם בולמי זעזועים מבוקרים אלקטרונית זמינים שניהם כאופציה.  המפרט הסטנדרטי של דגם ה-M40i כולל חישוקי סגסוגת קלה 21 אינץ', בלמי M Sport שתוכננו במיוחד, מתלים אדפטיביים ודיפרנציאל M Sport, המפיק אפקט נעילה מדויק בגלגלים האחוריים כדי לסייע למכונית לצאת תחת כוח מפניות הדוקות בסגנון דינמי מרענן  התואם את עוצמת המנוע. שילוב חכם של חומרים הניב חיסכון משמעותי במשקל, לא רק בשלדה אלא גם במבנה המרכב וברכיבים רבים אחרים. אמצעי טכנולוגיות EfficientLightweight של BMW מאפשרים לדגם החדש להיות קל יותר מקודמו בשיעור של עד 50 ק"ג (בהתאם להבדלים באבזור). התכונות האווירודינמיות של ה-Sports Activity Coupe שופרו גם הן, וכתוצאה מכך ה-BMW X4 החדש מציב אמת מידה חדשה בפלח השוק עם מקדם גרר (Cd) של 0.30.

מערכת ההפעלה והתצוגה iDrive ב-BMW X4 החדש כוללת צג בקרה מרכזי, שזמין כאופציה בגודל 10.25 אינץ' עם תפקודיות של מסך מגע. מערכת ההפעלה הקולית עברה שיפור נוסף והיא מסוגלת כעת לעקוב אחר הוראות מנוסחות באופן חופשי. בקרה באמצעות תנועות יד (Gesture Control) ותצוגת מחוונים רב תכליתית גם הן מוצעות כאבזור אופציונלי.  מגוון מערכות הסיוע לנהג המשפרות את הנוחות והבטיחות הורחב שוב. חבילת הבטיחות Driving Assistant Plus כוללת את הדור החדש של בקרת השיוט האקטיבית עם תפקוד Stop&Go אשר יודעת לבלום למצב של עמידה ולזנק מעמידה ללא התערבות הנהג, הסיוע לשמירה על מרכז נתיב,עם הגנה אקטיבית מפני התנגשות צדית, וכן את מערכות התראת התנועה הצולבת. Parking Assistant Plus החדש כולל בנוסף גם את תפקודי Top View (מבט על), Panorama View (מבט פנורמי) ו-3D View (מבט תלת ממדי).

בארץ ישווק דגם ה-X4 עם ארבעה מנועים:

xDrive20i – ברמת אבזור Executive במחיר 369,000 ש"ח

xDrive20d – ברמת אבזור Executive (כוללת מסך מגע מרכזי "10.25) במחיר 379,000 ש"ח

xDrive30i- ברמת אבזור xLine (כוללת מסך מגע מרכזי "10.25)  במחיר 409,000 ש"ח

xDrive30i- ברמת אבזור  M-Sport (כוללת מסך מגע מרכזי "10.25)במחיר 419,000 ש"ח

M40i – ברמת אבזור Exclusive (כוללת מסך מגע מרכזי "10.25) במחיר 609,000 ש"ח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן