Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 16 בינואר, 2019

תקלטו!, פרל ג'אם 20, שחקן מספר אחת, אבן נייר מספריים, למה לי מונוגמיה עכשיו?, וויס אובר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תקלטו! | !Dig, סלקום TV

סרט תיעודי על החברות והיריבות בין שני מייסדי להקות ענק: The Dandy Warhols וכן The Brian Jonestown Massacre.

פרל ג'אם 20 | Pearl Jam Twenty, סלקום TV

סרט תיעודי שחוגג 20 שנה לקיומה של להקת פרל ג’אם.

שחקן מספר אחת | Ready Player One, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אקשן בדיוני. כשהיוצר האגדי של עולם המציאות המדומה אואזיס מת, הוא השאיר אחריו משחק עם פרס עצום. בעוד העולם כולו מנסה לפתור את התעלומה, נער אלמוני עולה על רמז גורלי, ועתה כולם מנסים לתפוס אותו. שחקנים: טאי שרידן, אוליביה קוק, מארק ריילנס. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 2018. סרט יפהפה מבחינה ויזואלית ועם תסריט ספילברגי אופייני לשנות השמונים, המותאם למשחקי מחשב של שנות האלפיים. ציון: 

21:00 אבן נייר ומספריים | Rock, Paper, Scissors, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

חיים שלמים של משפחה נחשפים אל מול המצלמה. רז ולילך, זוג יוצרים, מתמסדים ובונים בית. הם מתעדים טיפולי פוריות, הולדת תאומים: נור, תינוקת בריאה, וים, עם מום בלב. ים מאושפז לסדרת ניתוחים, צנתורים והשתלות. הוא מוחזק בבידוד בבית, למעלה משנתיים, לצד אמו ואחותו, מחשש להדבקות במחלות. הילדים גדלים ואז פורץ סרטן אצל האב והמשפחה שוב מוצאת עצמה בשגרה של הישרדות. במהלך שש שנים צילמה המשפחה את עצמה מתמודדת עם הטראומה. דרך היצירה היא מציפה את הפער בין החלום למגבלות הגוף ובמעשה האמנות מציעה תקווה, נחמה ואפילו חיוך. בימוי, תסריט והפקה: לילך מרקמן. 54 דקות, ישראל, 2018.

22:00 למה לי מונוגמיה עכשיו? | ?Why Knot, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

במשך ארבע שנים תועדו חייו האישיים של קולנוען המנסה לנהל מערכת יחסים פתוחה עם האישה שהוא אוהב. כאשר אחיו הצעיר מחליט להתחתן, בני המשפחה מתחילים ללחוץ עליו להתמסד וללכת בעקבותיו. במקום זאת, הוא הופך את המצלמה ומפנה כלפיהם שאלות במטרה להבין מדוע החברה מתנסה בנישואין ובמונוגמיה בעולם שרוי בגידה. בשילוב של נקודות מבט מזרחיות מסורתיות ומערביות מתקדמות, הסרט לוקח אותנו למסע מבעד לנוף הרגשי והאינטלקטואלי של המונוגמיה, ומציע תובנה עמוקה יותר לקונפליקט מוכר ורחב בין האינסטינקטים שלנו לבין המוסר שלנו. קנדה, 2016.

22:30 ווייס אובר | Voice Over, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 בספטמבר, 2018, בשעה 18:50 בערוץ Yes3


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן