Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 21 בינואר, 2019

חבובוטף, סדר אותי 3, נופל וקם 3, ג'ורדן, מי רצח את קווין?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חבובוטף | Muppet Babies, ערוץ דיסני (סלקום TV) 

סדרה מונפשת לגיל הרך המבוססת על הסדרה "החבובות". בעזרת דמיונם הפעיל החבובות נוהגים לצאת להרפתקאות בעולמות דמיוניים, אף על פי שלעיתים הם נקלעים למצבים מסוכנים, תמיד הם ניצלים בשנייה האחרונה כאשר 'נאני' נכנסת לחדר על מנת לבדוק לשלומם ובכך למעשה מחזירה אותם למעשה למציאות. כמעט כל פרק הכיל שיר אחד, ולעיתים אף יותר.

סדר אותי 3 | 3 High Maintenance, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

עונה שלישית לסדרת הרשת שהפכה לבת בית ב-HBO נוצרה על ידי קטיה בליכפלד ו-בן סינקלייר ובוחנת את חייהם הפרטיים המסקרנים ולעיתים אקצנטריים של כתריסר תושבי ניו יורק שמקשר ביניהם דבר אחד: סוחר המריחואנה שלהם. ספוילר – העונה החדשה עוקבת אחר סיפוריהם של כמה מדיירי העיר, שעוסקים בהצלחה, כישלון, אהבה ואבדן וגם תיכנס יותר לעומק אל חייו הפרטיים של הבחור, שנפרד מהאופניים האייקוניות שלו לטובת רכב מסחרי, שקיבל במתנה מחברתו לשעבר. רשת משוכללת של דמויות בלתי נשכחות יבחנו את מערכת היחסים שלהן עם ניו יורק ויגעו בנושאים כמו מוות, הורות, מיניות, פנטזיה, הזדקנות וכיוצא בזה.

נופל וקם 3 | 3 Crashing, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

הסדרה מבית HBO, בהפקתם של ג'ד אפטאו ו-פיט הולמס, שגם מבוססת באופן רופף על חייו של הולמס ובכיכובו, חוזרת לעונה חדשה שמוצאת את פיט רענן לאחר חודשיים של סיבוב הופעות. ספוילר – הוא חוזר לניו יורק עם ביטחון עצמי ואמונה מחודשת ביכולותיו כקומיקאי, כבר לא ישן על הספה של חבריו – יש לו בית משל עצמו – הוא שב אל סצינת הסטנד אפ מלווה בעצמה שמצא בעצמו אך במהרה מגלה שזה שהוא השתפר, לא אומר שעבר לראש חבורת הקומיקאים. פיט שכעת בוטח יותר בכישרונו, מתחיל לבחון מה הוא באמת מחפש בקומדיה בעודו נאבק למצוא איזון בין פיט הישן ופיט החדש, הקומיקאי השאפתן שהפך להיות.

21:15 ג'ורדן | Crossing Jordan, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמת הפשע שנוצרה על ידי טים קרינג ("גיבורים"), בכיכובה של ג'יל הנסי ("חוק וסדר") המגלמת את ג'ורדן קוונו, פתולוגית פורנזית וחוקרת מבריקה, מלאת ביטחון ולא שגרתית שהאובססיה שלה לפתור מקרי רצח יוצאת אל מחוץ לשולחן הנתיחה ולקירות משרד הפתולוג. אבל הכוח המניע מאחורי שיטות החקירה הלא רגילות שלה הוא הרצח היחיד שלא הצליחה מעולם לפתור – זה של אמא שלה. ג'ורדן היא חלק מצוות שלם של חוקרי מוות – כולם אנשים מוזרים – בראשם חוקר המוות הראשי ד"ר מייסי (מיגל פרר, "טווין פיקס") שנאלץ להתמודד עם ההתנהגות הלא יציבה של ג'ורדן, הפתולוגים הנוספים ד"ר ויג'אי, ד"ר סנדרס (מהרשלה עלי, "אור ירח", "בלש אמיתי"), והבלש וודי הויט (ג'רי או'קונל) שמאוהב בה קלות.

22:40 מי רצח את קווין? | The Kevin Case, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הייתה זו הפעם הראשונה בה ילדים הואשמו ברצח בשוודיה. שני האחים, בני חמש ושבע, נעצרו על ידי המשטרה והואשמו ברצח חברם בן הארבע. מאז חיו השניים תחת מעטה של חשאיות מוחלטת למען פרטיותם. בתוך עננת הסודיות עלתה השאלה הגדולה – האם הילדים באמת עשו זאת? זהו מקרה הרצח המדובר ביותר בשוודיה של שנות התשעים. החוקר רולף סנדברג קבע את אשמת הילדים בביטחון מוחלט, זאת לאחר שהשניים הודו בכך ולא היו עדים נוספים. זהותם של האחים לא נחשפה מעולם וגרסתם בסיפור לא פורסמה עד כה. כעת החליט הבמאי דן יוספסון לפתוח את תיבת הפנדורה של הרצח המורכב במטרה לגלות מה קרה באמת באותו יום באגם. שוודיה, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן