Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 24 בינואר, 2019

הנער מצ'אמברה, 7 ימים באנטבה, מודי, שיחות עם רוצח: הקלטות של טד בנדי, מלחמת האופל: מלחמות הדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנער מצ'אמברה | A Ciambra, ערוץ Yes VOD

נציג איטליה לאוסקר 2018, זוכה פרס הסרט האירופאי הטוב ביותר במסגרת 'שבועיים של הבמאים' בפסטיבל קאן, מועמד לשמונה פרסי האקדמיה האיטלקית. פיו הוא בן למשפחת צוענים, המתגוררים בשוליים של הדרום האיטלקי. הוא מעריץ את אחיו, ולומד ממנו הכל, כולל כיצד לגנוב ואת הקודים של עולם הפשע. כאשר האח נאסר ביחד עם אביו, פיו מקבל על עצמו את תפקיד ראש המשפחה המורחבת וצריך לדאוג לכל מחסורם. שחקנים: פיו אמאטו, קודוס סלהון, דמיאנו אמאטו. במאי: ג'ונאס קארפיניאנו. איטליה, 2017.

7 ימים באנטבה | i7 Days In Entebbe, ערוץ Yes VOD

מותחן המבוסס על סיפור חטיפתו של מטוס אייר פרנס שעשה דרכו מתל אביב לפריז ונחטף על ידי טרוריסטים לאנטבה. הסרט מציג בהרחבה את נקודת מבטם של המחבלים הגרמנים שנטלו חלק בחטיפה. שחקנים: רוזמונד פייק, דניאל ברוהל. במאי: חוזה פאדילה. ארה"ב, 2018.

מודי | Maudie, ערוץ Yes VOD

דרמה ביוגרפית זוכת פרסים. סיפור חייה מעורר ההשראה של האמנית הקנדית מוד לואיס אשר התפרנסה כמנקה והתמודדה עם מחלת שרירים משתקת, עד אשר התגלה כישרון הציור הנדיר שלה, שזיכה אותה בהכרה עולמית. שחקנים: סאלי הוקינס, איתן הוק. במאית: אייסלינג וולש. אירלנד / קנדה, 2016.

שיחות עם רוצח: הקלטות של טד בנדי | Conversations With A Killer: The Ted Bundy Tapes, נטפליקס | Netflix

סדרת תעודה. ראיונות עכשוויים, צילומי ארכיון, והקלטות אודיו, שבוצעו באגף הנידונים למוות משרטטים דיוקן נוקב של הרוצח הסדרתי הידוע לשמצה, טד בנדי.

מלחמת האופל: מלחמות הדם | Underworld: Blood Wars, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 26 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes2


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן