Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 27 בינואר, 2019

אמנדה סילס: סטנד אפ, הרפתקאות רוקי ובולווינקל, אומנות המלחמה, בחזרה אל ארץ האבות, הפסנתרן, מכת המחץ 6, סולו: סיפור מלחמת הכוכבים, מודי, העדות, בית: הרפתקאות עם טיפ ואו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמנדה סילס: סטנד אפ | Amanda Seales Stand Up Special, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV 

הקומיקאית אמנדה סילס תעלה במופע סטנד אפ ראשון שצולם עבור HBO בנובמבר האחרון באדיסון בולרום בניו יורק. מלבד דמותה של טיפאני ב-"לא בטוחה", סילס השתתפה גם ב-"שחור-כזה" וב-"אנימלס" . סילס מדברת על הטרדות מיניות ברחוב, ההמנון הלאומי של האפרו-אמריקנים, דונלד טראמפ ואבחנות נוספות מצחיקות וחכמות על ההיסטוריה והתרבות של הקהילה האפרו-אמריקנית.

16:30 הרפתקאות רוקי ובולווינקל The Adventures of Rocky and Bullwinkle, ערוץ הילדים

סדרת האנימציה של דרימוורקס בשיתוף אמזון פריים. הרפתקאותיהם של רוקי הסנאי המעופף ובולווינקל האייל – שני חברים שטותניקים שמצליחים להיחלץ ממצבים קשים בצורה הכי קורעת שיש, תוך כדי ניסיונותיהם להציל את העולם מפני צמד המרגלים המרושע, נטשה ובוריס.

21:00 אומנות המלחמה | The Art of War, ערוץ AMC

מתח. סוכן או"ם במנוסה שרוצה נואשות להוכיח את חפותו כשמפלילים אותו ברצח שלא ביצע. שחקנים: וסלי סנייפס, אן ארצ'ר. במאי: כריסטיאן דוגוואי. ארה"ב, 2000.

22:00 בחזרה אל ארץ האבות | Back to the Fatherland, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

קאת וגיל הן חברות ותיקות. גיל, ישראלית, יהודייה ונכדה לניצול שואה וקאת, אוסטרית ונכדה לסב נאצי. העבר תמיד נוכח בשיחותיהן ולא עוצר אותן מלשמור על קשר טוב. סיפורן הוא סיפור המסגרת שמלווה שני ישראלים שבחרו לעבור למדינות עם עבר נאצי (גרמניה ואוסטריה) תוך שהם נאלצים להגן על החלטתם מול סבם וסבתם שברחו מאותן מדינות בגלל עליית הנאציזם. הסרט נוגע בדור השלישי של שני הצדדים, ניסיונו להסתכל קדימה ולבנות את עתידו מבלי להתעלם מן העבר. בימוי: קאת רוהרר, גיל לבנון. אוסטריה / ישראל, 2017.

22:00 הפסנתרן | The Pianist, ערוץ Yes3

הסרט זוכה דקל הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן, ושלושה פרסי אוסקר, כולל לשחקן ולבמאי. סיפורו האמיתי של ולדיסלב שפילמן, פסנתרן יהודי מחונן שנשלח עם משפחתו לגטו ורשה. כשמתחילים המשלוחים, הוא מבין שעליו להסתתר כדי לשרוד. שחקנים: אדריאן ברודי, תומאס קרצ'מן, אמיליה פוקס. במאי: רומן פולנסקי. 150 דקות, 2002.

22:00 מכת מחץ 6 | 6 Strike Back, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 26 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 סולו: סיפור מלחמת הכוכבים | Solo: A Star Wars Story, ערוץ Hot Movies1
/

העדות | The Testament, ערוץ Yes VOD
/

בית: הרפתקאות עם טיפ ואו | Home: Adventures with Tip & Oh, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית מוזיקלית לילדים. מה קורה אחרי שחייזר יוצא דופן בשם 'או' מתיידד עם נערה הרפתקנית בשם 'טיפ', ויחד הם יוצאים לחפש הרפתקאות ולהציל את היום? מה שבטוח, החיים על כדור הארץ כבר לא יהיו אותו דבר!


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן