Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 29 בינואר, 2019

משפחה שולטת 3, ברסלין והמיל: אמני הדד-ליין, הנער מצ'אמברה, אמנדה סילס: ספיישל סטנד אפ, גבריאל 'פלאפי' איגלסיאס: מופע אחד לכל מידה, בכוכבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחה שולטת 3, ערוץ הילדים (סלקום TV)

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 03 באפריל, 2016, בשעה 15:25 בערוץ הילדים (Yes)

22:00 ברסלין והמיל: אמני הדד-ליין | Breslin And Hamill: Deadline Artists, ערוץ Yes דוקו + ערוץ VOD + + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

העיתונאים והסופרים ג'ימי ברסלין ו-פיט המיל נודעו תמיד בזווית הייחודית שביטאו בעיתונות הניו יורקית בסוף המאה ה-20. מאמריהם המבריקים על האומה האמריקנית – בכלל, ועל העיר ניו יורק – בפרט, שילבו תמיד שנינות, תשוקה, וכשרון ספרותי. הטור המפורסם ביותר של ברסלין בניו-יורק דיילי ניוז, שהתמקד באיש שהוטל עליו לכרות את קברו של הנשיא קנדי לאחר הירצחו, סיפק פרספקטיבה ייחודית על הטרגדיה ואף הביא לו, בין השאר, את הזכייה בפרס פוליצר ב-1986. גם המיל, בעל טור ועורך בניו-יורק דיילי ניוז ובניו-יורק פוסט נע תמיד בקלילות בסיקור של המעגלים השונים – מאנשי הצווארון הכחול ועד סלבריטאים הוליוודים. שניהם כתבו רומנים, סיפורי זיכרונות וטורים, שכיסו מגוון נושאים – מפוליטיקה, דרך פשע ועד ספורט, כששורשיהם נטועים תמיד בשכונות של ניו יורק. העיתונאי הוותיק ג'ונתן אלתר וצוות הבמאים, ג'ון בלוק ו-סטיב מקארתי, מביאים את סיפורם ההיסטורי, הרומנטי והמשעשע של שני הסופרים המבריקים, עמודי התווך של מעמד הפועלים וסמלי עולם העיתונות הישן. שני אנשים שהצליחו לספק זוויות חדשות כמעט לכל האירועים הגדולים של את המחצית השנייה של המאה ה-20. 106 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 הנער מצ'אמברה | A Ciambra, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 24 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD

23:00 אמנדה סילס: ספיישל סטנד אפ | Amanda Seales Stand Up Special, ערוץ Yes Oh
.


גבריאל 'פלאפי' איגלסיאס: מופע אחד לכל מידה | Gabriel 'Fluffy’'Iglesias: One Show Fits All , נטפליקס | Netflix

ספיישל סטנד-אפ. גבריאל 'פלאפי' איגלסיאס מדבר על בנו המתבגר ועל מפגשים עם סנופ דוג, וינסנטה פרננדז ו-כריס רוק.

בכוכבים | Up Among the Stars, נטפליקס | Netflix

דרמה. במאי המתקשה לגדל את בנו הקטן לאחר מות אשתו, משתמש בסיפורים קסומים ודימיוניים כדי לחזק את הקשר ביניהם. שחקנים: לואיס קאייחו, חורחה אנדראו, אינגריד גרסיה ג'ונסון. במאי: זואי בריאטואה. 86 דקות, ספרד, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן