Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 30 בינואר, 2019

פרא, הסאונד של דור שלם, פרא, החבר הגרמני שלי, מפעל השקרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסאונד של דור שלם | The Wrecking Crew, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 23 ביוני, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

פרא | Rampage, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אקשן. ניסוי גנטי שהשתבש גורם לחיות לצמוח לגודל מפלצתי ולהיהפך לאלימות. חוקר קופי אדם, שהגורילה החביבה עליו הושפעה מהניסוי, יוצא לחפש נוגדן שיחזיר אותה ואת שאר חיות הטרף לגודל טבעי, לפני שהעיר תיהרס לחלוטין. שחקנים: דוויין ג'ונסון, נעמי האריס, ג'פרי דין מורגן. במאי: בראד פייטון. ארה"ב, 2018.

21:00 החבר הגרמני שלי | The German, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מותחן דוקומנטרי-עלילתי ובמרכזו נגה, שיורשת את בית סבתה ניצולת השואה ('החווה'), אך לא מצליחה להשתלט על הבלגן והעזובה. היא מעסיקה גרמני צעיר ונמרץ לעבודות גינון, ומתאהבת בו. הגרמני מציע שיעבור לגור עם נגה בחווה תמורת הרחבת עבודותיו במשק הבית. סבתא ואמא של נגה מתנגדות באופן נחרץ, אך נגה מכניסה את הגרמני לחווה והאהבה ביניהם פורחת, עד שמתחילים להופיע שינויים מדאיגים בהתנהגותו ונגה מתחילה לחשוש לחייה. בימוי: תסריט וצילום: נגה נצר. 70 דקות, ישראל, 2018.

22:00 מפעל השקרים | Factory of Lies, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מה עושים כאשר מעצמה כמו רוסיה מחליטה לצאת למלחמת שקרים מול ארצות הברית ואירופה? חייל אמריקני יורה בקוראן, בתי בושת לבעלי חיים בדנמרק, מחנה אימונים של דעא"ש באוקראינה וקבוצת שוודים שהואשמו באכילת חזיר בפני מוסלמית אדוקה – כל אלה פייק ניוז. סיפורים מומצאים שרצו באינטרנט ואין להם כל בסיס. לאט לאט מתפתחים ברוסיה 'מפעלי טרולים', שכל מטרתם היא להפיץ שקרים ברחבי האינטרנט. אנדרי סושניקוב, עיתונאי רוסי בן 27, היה הראשון לחשוף את מפעל השקרים בסנט פטרסבורג וכבר ארבע שנים שהוא מתעסק בנושא. פייסבוק זיהתה את הבעיה וסגרה מעל 470 חשבונות ששיבשו את הבחירות בארצות הברית. הסרט מלווה פעילים חברתיים ועיתונאים משני צדי המתרס שהחליטו לצאת למאבק בשקרים. דנמרק, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן