Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 04 בפברואר, 2019

פושאפ 3, מועדון הטעימות, אורי זהר חוזר, דייטינג #ללאפילטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:35 פושאפ 3, ערוץ Hot בידור 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 31 בינואר, 2019, בערוץ Hot VOD

20:50 מועדון הטעימות | Bite Club, ערוץ Food Network

מדי פרק המנחה טיילר פלורנס מזמין חמישה מהשפים המוכשרים ביותר בעיר למסעדה שמעולם לא בישלו בה. שניים מהשפים הופכים לשופטים, ושלושת האחרים צריכים לסמוך על כישוריהם כשהם מתמודדים באתגרים קשים יותר ויותר, כולל שימוש במרכיבים סודיים ופרשנות מחודשת למנות מקומיות. יש בחדר אחד כל כך הרבה כישרון וגאווה מקומית, כך שבטוח שהתחרות תהיה קשה. העיר הראשונה היא שיקגו – מי יהיה האלוף של מועדון העימות בעיר?

21:00 אורי זהר חוזר | Uri Zohar – The Return, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

עשרות שנים לאחר חזרתו בתשובה וההחלטה להתנתק מעשייה אמנותית, שב אורי זהר לביים סרט עלילתי בסיועם של קולנוענים צעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם. במהלך העבודה מגלה זהר שוב את תשוקתו האדירה לקולנוע, ובו זמנית גם נרתע ממנה. במרכז הסרט שמביים זהר, סיפורה של רקדנית מצליחה שמגלה את האמונה בעקבות מפגש מקרי ונקרעת בין עולם התורה לעולם הבמה. בין סצנות הבימוי למשמרות העריכה, מתחילה לבעור בו מחדש אש העשייה. הוא מצדו, מנסה לאחוז בבה מבלי להישרף. יום אחד, בדרכו חזרה לביתו שבירושלים, מסכים זהר לראשונה לספר את הסיפור שלו בין תחנות חייו – מילדותו וההתאהבות בקולנוע, דרך סקירת יצירותיו ועד החזרה בתשובה והחיים בין דפי הגמרא בירושלים. הסיפור מסופר על ידי סרטיו, שבהם כמעט תמיד מככב גיבור אחד הנאבק בשדיו הפנימיים, שמגולם על פי רוב על ידי זהר עצמו. יוצרים: דני רוזנברג, יניב סגלוביץ'. ישראל, 2018.

22:40 דייטינג #ללאפילטר | Dating #NoFilter, ערוץ !E

סדרת דייטינג טלוויזיונית מודרנית. בכל פרק שישה קומיקאים יצפו ברווקים ורווקות שיוצאים לדייט (או לפחות מנסים), ויתנו את הפרשנות חסרת הפילטר שלהם על כל הדברים המפתיעים והמשונים שאתם כבר חושבים עליהם. ההערות הכי מצחיקות, קרינג'יות, והכי חשוב – כנות עד כאב.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן