Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 בפברואר, 2019

הצייד הלילי, מאכלים מוזרים: יעדים טעימים 7, הטירון, המשפחה, ג'ואנה בדרך המשי, ריי רומנו: ממש כאן, מעבר לפינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מאכלים מוזרים: יעדים טעימים 7 | 7 Bizarre Foods: Delicious Destinations, ערוץ Travel Channel 

אנדרו זימרן חוזר במסעו הבלתי נגמר לכרסם את דרכו מסביב לעולם, והוא לוקח על עצמו בגבורה לטעום את המנות הטעימות והמוזרות ביותר בעולם. בעונה זו אנדרו מגלה אוצרות קולינריים אגדיים ומסעירים ממגוון מקומות, ביניהם לאס וגאס, גנואה וקאנאזאווה. משליו יוקרתי מעשה ידי שף עטור כוכבי מישלן ועד לעלי טארו מאודים במתכונים עתיקים מהוואי.

22:00 הטירון | The Rookie, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

ג'ון נולן בן ה-40, בעליה לשעבר של חברת בנייה וגרוש טרי, עוזר במקרה לשוטרים במהלך שוד בנק ומחליט לעבור ללוס אנג'לס ולפצוח בקריירה חדשה כשוטר במשטרת לוס אנג'לס. לאחר שהוא מסיים את הכשרתו באקדמיה לשוטרים – הטירון המבוגר ביותר – הוא צריך להתמודד עם אופיו המסוכן והלא צפוי של תפקידו החדש, והוא נחוש להצליח למרות האתגרים. כטירון המבוגר ביותר בכוח, הוא נתקל בסקפטיות מבעלי הדרגות מעליו שחושבים שעובר עליון משבר אמצע החיים. אם לא יצליח לעמוד בקצב של השוטרים הצעירים ושל הפושעים, הוא יכול לסכן את חייהם ואת חייו. אבל אם יוכל להפוך את ניסיון החיים שלו, נחישותו וחוש ההומור המפותח שלו ליתרון, אולי יוכל גם להפוך את הקושי להצלחה בפרק החדש בחייו. ניית'ן פיליון ("קאסל"), אלייסה דיאז ("ריי דונובן"), ריצ'ארד טי. ג'ונס ("גודזילה", "מחשבות פליליות").

22:00 המשפחה | La Familia, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 31 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 ג'ואנה בדרך המשיJoanna Lumley's Silk Road Adventure, ערוץ הטיולים 

השחקנית ג'ואנה למליי ("יפן של ג'ואנה למליי", "הודו של ג'ואנה למליי"), שבה בסדרה חדשה. הפעם תצא למליי למסע בן 11,000 קילומטרים בדרך המשי האגדתית. האודיסיאה המאתגרת תיקח אותה מונציה אל גבולה של סין ולאורכו של המסלול העתיק שעיצב את העולם המערבי המודרני.

ריי רומנו: ממש כאן, מעבר לפינה | Ray Romano Stand-Up Special, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. ריי רומנו עשה את צעדיו הראשונים על במת ה'קומדי סלר' בניו יורק. עכשיו, בסטנד-אפ ראשון מזה 23 שנים, הוא חוזר למקום שבו הכל התחיל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן