Skip to content

תחרות עבודות בנושא המלחמה בהומופוביה

מוזמנים לפנות תלמידים וסטודנטים מכל מוסדות הלימוד בארץ, שהגישו עבודות רלוונטיות השנה או בשנה שחלפה. המועד האחרון להגשת מועמדות - 15.3.2012
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוזמנים לפנות תלמידים וסטודנטים מכל מוסדות הלימוד בארץ, שהגישו עבודות רלוונטיות השנה או בשנה שחלפה. המועד האחרון להגשת מועמדות – 15.3.2012

מאת מערכת מגפון 

לב בצבעי גאווה
(אילוסטרציה: © Sasanka7 | Dreamstime.com)

המכללה האקדמית תל אביב-יפו, משפחת צפריר וארגוני קהילת הלהט"ב – חוש"ן, איגי, תהל"ה והבנ"ה – הכריזו על תחרות עבודות בנושאים הקשורים במאבק בהומופוביה וטרנספוביה. המועד האחרון להגשת המועמדות: 15במארס 2012.

עבודות התחרות, המתקיימת זו השנה השנייה לזכרה של מורן צפריר ז"ל, מתייחסים לסוגיות כגון קבלה של להט"בים במשפחה ובקהילה, קידום שוויון זכויות אדם ואזרח של להט"ב, מאבק בבריונות ובאלימות בבתי הספר, מאבק בהומופוביה ובטרנספוביה במרחב הציבורי והפרטי.

מוזמנים לפנות תלמידים וסטודנטים מכל מוסדות הלימוד בארץ, שהגישו עבודות רלוונטיות השנה או בשנה שחלפה. רשאים להגיש עבודות תלמידי תיכון וסטודנטים, או מי שסיימו את לימודיהם במהלך השנה שחלפה. ניתן להגיש רק עבודות גמורות שהוגשו לבדיקה (ובכלל זה עבודות שהוגשו לבדיקה, אך טרם ניתן עליהן ציון). ניתן להגיש עבודות שהגישו יחידים או זוגות, אך לא קבוצות.

הזוכים יקבלו הודעה על זכייתם עד לתאריך 10 במאי 2012. הפרסים יוענקו בטקס שייערך במסגרת  היום הבינלאומי נגד הומופוביה וטרנספוביה (הבנ"ה), בתאריך 17 במאי 2012.

בנוסף יוענק פרס מיוחד, לעבודה (לכל תואר) שתעסוק בנושא זהות טרנסג'נדרית.

התחרות מתקיימת בארבעה מסלולים:

• עבודות תזה

• עבודות סמינריוניות לתואר שני

• עבודות סמינריוניות לתואר ראשון

• עבודות גמר תיכוניות

קיום התחרות בכל מסלול מותנה במינימום של עבודות שיוגשו אליו. לתקנון ולמידע נוסף באתר הבנ"ה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן