Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (5.2.19)

שוקולד לאפייה ובישול, סט של תיקים לאריזה חכמה, קרם להבהרת העור, שפתונים לשפתיים יבשות ומוצרים לשמירה על בריאות הפה - אלה חמשת המוצרים אותם ניסינו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוקולד לבישול ואפייה של אגו מבית כרמית

חמישה מוצרים חדשים השיקה החברה, כולם מיועדים לבישול ואפייה – מטבעות שוקולד מריר עם 60% מוצקי קקאו (פרווה), מטבעות שוקולד חלב עם 31% מוצקי קקאו, מטבעות שוקולד לבן עם 27% מוצקי קקאו, שוקולד-צ'יפס מריר עם 60% מוצקי קקאו (פרווה) ושוקולד-צ'יפס לבן (פרווה, עם לוגו ויגן פרנדלי). חמשת המוצרים הם חלק מהמותג אגו, מותג השוקולד של החברה, ושניים מהם שימשו אותנו במטבח בשבועות האחרונים. השוקולד-צ'יפס המריר שדרג את העוגה שהכנו, והמטבעות שימשו חומר גלם מצוין להכנת קינוחים. אנחנו מודים שיש שוקולד איכותי יותר בשוק, אבל גם זה מספק בסך הכל.

11.9 שקלים ל-250 גרם של שוקולד-צ'יפס, 15.9 שקלים ל-300 גרם מטבעות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו כרמית

ארגונית נסיעה של Shaot

בבחינה מעמיקה של אתר האינטרנט של המותג החדש, אי אפשר לפספס את הארגוניות שהם מציעים לטובת נסיעות. הן מגיעות במספר עיצובים – הדפס פלמינגו, הדפס קקטוס וכן צבעי תכלת, כחול, אפור, ורוד וקרם – אך מעבר לכך כל ארגונית זהה לאחרת. מדובר בפועל בסט של שש יחידות המיועדות לאחסון פריטים שונים, בעזרתם ניתן לסדר את המזוודה או תיק הנסיעות. כמו הסטים הללו יש עוד רבים בשוק, אבל אלה תפסו אותנו בזכות העיצוב הנעים שלהם. מבחינת נוחות השימוש והיעילות, הם מספקים מענה לצרכים שלנו והופכים את הנסיעה למאורגנת יותר. בין השאר בזכות העובדה שהסט כולל תיקים בגדלים שונים.

48-52 שקלים. להשיג ב-www.shaot-il.com.

צילום: יח"צ

SKIN WHITENING של GIGI מעבדות קוסמטיקה

בחודשיים האחרונים התחלנו להשתמש בקרם ההבהרה של החברה, חלק מסדרת ESTER C. הקרם, כמו כל מוצרי הסדרה, מיועד לטיפול בפיגמנטציה. לשם כך הוא משלב ויטמין C וחומרי הבהרה שונים. בשימוש תדיר ולאורך זמן התחלנו לראות שיפור בכתמים הקיימים, שהפכו יותר בהירים ופחות בולטים לעין. מעבר לכך, יש לקרם מרקם נעים והוא נספג היטב בעור.

319 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני יופי וב-03-9258888.

צילום: הדמיה

Orbitol Protect & Fresh של Orbitol

סדרת המוצרים החדשה של החברה משלבת שני מוצרים – משחת שיניים ושטיפת פה. לשניהם יש טעם מעודן של מנטה, והם מיועדים לעשות את העבודה הבסיסית והחשובה – ניקוי הפה מחיידקים ושמירה על חלל הפה בריא ככל האפשר. בחברה מסבירים כי משחת השיניים מועשרת בפלואוריד למניעת עששת, והיא מסירה פלאק למניעת הצטברות אבן שן; וכי אין בה גלוטן, פרבנים או טריקלוזן. הפלואוריד, אגב, קיים גם בשטיפת הפה. אין לנו כלים לבדוק האם המוצרים אכן מונעים הצטברות אבן על השיניים ומונעים עששת בזכות הפלואוריד. אנו כן יכולים לומר שהפה שלנו הרגיש נקי ורענן לאחר השימוש בהם.

12.9 שקלים ל-145 גרם משחת שיניים, 19.9 שקלים ל-500 מ"ל שטיפת פה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

שפתוני לחות של מורז צמחי מרפא

סדרת השפתונים של החברה אמורה לעזור לשמור על השפתיים מפני היובש שנגרם בעונת החורף. השפתונים נמכרים בטעמים של רימון, הדרים, דובדבן, וניל ומנטה; הם מכילים שעוות דבורים; ואין בהם פרבנים. אנו ניסינו את אחד השפתונים באחרונה והוא סיפק כמות טובה של לחות שנותרה לאורך זמן ממושך (כל עוד לא אכלנו או שתינו, כמובן), ויש לו גם מרקם נעים. עם זאת, השפתון מיועד ליובש ברמה בסיסית – אם השפתיים שלכם יבשות באופן קיצוני אתם תצטרכו שפתון עשיר יותר.

14.9 שקלים ל-4.2 גרם. להשיג ברשתות הפארם, בתי טבע, קופות חולים ובתי מרקחת.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן