Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 10 בפברואר, 2019

מונטנה, המטבח המנצח ניו זילנד 4, אמריקה מאוהבת, חוקי המשיכה 7, שתי קרועות 2, צעדים אקטיביים: טראמפ והמזימה הרוסית, טיסה נעימה, השטיח האדום: גראמי 2019
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מונטנה | Montana, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 בפברואר, 2019, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

18:15 המטבח המנצח ניו זילנד 4 4 My Kitchen Rules New Zealand, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לגרסה הניו-זילנדית של ריאליטי האוכל האוסטרלי. זוגות מתמודדים (המייצגים מחוזות שונים בניו זילנד) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים. כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים ולקבוצות המתחרות.

21:00 אמריקה מאוהבת | America's Sweethearts, ערוץ AMC

רומנטיקה. כולם אוהבים את גוון ואדי, אבל כשהרומן הפומבי שלהם מתמוטט, הם צריכים לעזור בקידום סרטם האחרון. שחקנים: ג'וליה רוברטס, ג'ון קיוזאק. במאי: ג'ו רות. ארה"ב, 2001.

22:00 חוקי המשיכה 7 | Are You the One 7, ערוץ MTV Show

עונה חדשה לסדרה המסייעת ל-22 רווקים ורווקות למצוא את בן/בת הזוג המושלמים. ההערכה הראשונית של המתמודדים תכלול בחינה מדוקדקת מצד צוות שדכנים מקצועיים, פסיכולוגים ומקורביהם של המשתתפים (משפחה, חברים ובני/בנות זוג לשעבר). העונה יתכנסו הגברים והנשים בבית פאר בניו אורלינס כדי לזכות באהבת אמת ובפרס של מיליון דולר.

22:00 שתי קרועות 2 | 2 i2 Dope Queens, ערוץ Yes Oh + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 צעדים אקטיביים: טראמפ והמזימה הרוסית | Active Measures, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסיפור האמיתי על התערבות רוסיה בבחירות בארצות הברית נחשף. הבמאי ג'ק בריאן חושף בסרטו את ההיסטוריה של 30 שנות לוחמה פוליטית סמויה שמבצעת רוסיה, בדגש על שנות שלטונו של ולדימיר פוטין, במטרה לשבש, להשפיע ובסופו של דבר – לשלוט באירועים בעולם. הלוחמה הסמויה של פוטין מתרחשת במדינות דמוקרטיות ברחבי העולם כולו בעזרת התקפות סייבר, מסעות תעמולה ופרשות שחיתות המערבות כסף, נדל"ן ופוליטיקה. לצד כל אלו עוסק הסרט בסיפור הקשר ארוך השנים בין דונאלד טראמפ ופוטין, כולל הצגת נתיב העברות הכספים ופירוט עסקאות שביצע, לכאורה, טראמפ עם דמויות מפתח ראשיות ברוסיה. כל אלו היוו את הרקע להתערבותה הבוטה של רוסיה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016. 112 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 טיסה נעימה | !Airplane, ערוץ Yes3

הפארודיה הקלאסית על סרטי אסונות. מטוס נוסעים עומד להתרסק לאחר שהטייסים נדבקו בוירוס קטלני. התקווה היחידה תלויה באחד הנוסעים, טייס קרב לשעבר הפוחד לטוס. הסרט זכה להצלחה רבה, גרר שלל המשכים וחיקויים והפך את לסלי נילסן, שהיה אז שחקן דרמטי מבוגר ואלמוני למדי, לכוכב קומדיות. הוא נמצא במקום העשירי ברשימת הסרטים המצחיקים בכל הזמנים של מכון הסרטים האמריקני. שחקנים נוספים: רוברט הייז, כרים עבדול-ג'באר, לויד ברידג'ס. במאי: ג'ים אברהמס, דיוויד צוקר, ג'רי צוקר. ארה"ב, 1980.

22:30 השטיח האדום: גראמי 2019 | Live From The Red Carpet: Grammy, ערוץ !E

שידור ישיר והספירה לאחור של השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי ה-61. לאחר שנים של תלונות על הייצוג המגדרי של המועמדים בטקס, הנשים מהוות את הרוב בקטגוריות הגדולות כמו אלבום השנה, שיר השנה, והיוצר/ת החדש/ה של השנה.

חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 2 | 2 Patriot Act with Hasan Minhaj, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת האירוח הקומית. חסן מינאג' מציג זווית מבט שנונה ורבת ניואנסים על אקטואליה, פוליטיקה ותרבות מהעולם. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן