Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 12 בפברואר, 2019

אתגר נהגי השטח 2, הדרך של מאטי, האמת, מייצרות כנפיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 אתגר נהגי השטח 2 | Truck Night In America 2, ערוץ ההיסטוריה 

עונה שנייה לתחרות שעושה היסטוריה מוטורית, ומציבה בפני הנהגים המתחרים בה את מסלול המכשולים הקשה ביותר שנבנה אי פעם. מדי פרק, חמישה נהגים מתחרים ביניהם ברכבי השטח שבבעלותם, מכל הסוגים, הגדלים והשנים. אותו הם עיצבו ותכננו אישית, בשלושה אתגרים שונים, שכל אחד מהם בוחן ממד אחר ברכב: מהירות, עוצמה ואחיזה. בין אתגר לאתגר, המתחרים צריכים להפגין את מיומנותם המכנית, כשהם נשדרים לשפץ את רכבם לקראת הסיבוב הבא. שני המתמודדים שיעפילו לגמר, יצטרכו לצלוח אתגר בשם 'הגיהינום הירוק', מסלול מכשולים באורך 4.8 קילומטרים, במסגרתו צריכים הרכבים לקפוץ מעל מכשולים, לזנק מעל הר של מכוניות מרוסקות ולצלוח בשלום ביצה מלאת נחשים. רק משאית אחת תוכתר כמנצחת בסוף המסלול. הנהג שיצליח לסיים בשלום את מסלול המכשולים האימתני יוכתר כאלוף ויזכה בפרס כספי בשווי 10,000 דולרים.

22:00 הדרך של מאטי | Journeyman, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 07 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 האמת | La Verdad The Truth, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

המותחן הספרדי עוקב אחר חזרתה של פאולה גרסיה היפה והמסתורית, כעת בת 17, שנעלמה בנסיבות מוזרות שמונה שנים קודם לכן, אל חיי משפחתה וחבריה, ללא הסבר הגיוני ומשכנע. השוטר הצעיר והשאפתן מרקוס אגויה (ג'ון קורטג'רנה, "סינגל מן", ומי שהיה בן הזוג של מדונה והופיע בכמה מהקליפים שלה) ממונה לחקור את תעלומת שיבתה של פאולה, לאחר שהסיפור שלה מתגלה כמבלבל ומלא בסתירות, ומופתע לגלות שמשפחתה מוכנה להתעלם מהכל ולקבל את פאולה כמי שהיא טוענת שהיא. גם העיתונאי הוותיק, לאלו רואיז, שסיקר לפני שמונה שנים את היעלמות הילדה, חושד שהמשפחה קשורה העלמות ולחזרה שלה. אגויה הצעיר וחסר הניסיון נאבק למצוא הגיון בסיפור ומתחיל לאט לאט לקלף את שכבות השקרים, אך בדרכו אל האמת הוא עתיד להתאהב בצעירה היפה והפצועה שמחפשת אהבה, ויסתבך עוד יותר בחקירתו.

מייצרות כנפיים | .Period. End of Sentence, נטפליקס | Netflix

קבוצת נשים הודיות המפעילות מכונה לייצור תחבושות הגינייות בכפרן. ביחד הן נלחמות בסטיגמה הרווחת בנושא המחזור החודשי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן