תערוכת התיירות IMTM בסימן הישג שיא לתיירות הישראלית

אתמול נפתחה תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM זו הפעם ה-25 , משלחות מכ-50 מדינות ומספר שיא של 20 שרי תיירות, בין המשלחות שהשתתפו השנה בתערוכה: טאיוון, יפן, פיליפינים, סרביה, קירגיסטן, פולין ועוד.

Print Friendly

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2019 IMTM – International Mediterranean Tourism Market, נפתחה אתמול  (12.2) בפעם ה-25 בגני התערוכה בתל אביב. השנה הגיעו לתערוכה מספר שיא של מציגים למעלה מ-50 מדינות וכ- 20 שרי תיירות מהעולם. כבר ביום הראשון הגיעו למעלה מעשרת אלפים אנשים לראות וליהנות מהתערוכה. לרגל פתיחת היום הראשון של תערוכת התיירות, שר התיירות, יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי ויוזמי תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM, אייל שמואלי וליאור גלפנד, ערכו טקס גזירת סרט חגיגי ופתחו את דלתות התערוכה באופן רשמי.

גם אוטובוס הארוויזיון היה שם (צילום:דן בר-דוב)

תערוכת התיירות ה 25 בתל-אביב (צילום: דן בר-דוב)

שר התיירות, יריב לוין:" "תערוכת התיירות הגדולה במזרח התיכון שנערכת בפעם ה 25 בישראל, הינה דרך מעולה לחגוג את שנת השיא בתיירות הנכנסת לישראל. השנה נשברו שיאים היסטוריים- מעל ל- 4.1 מיליון תיירים שהגיעו לישראל. מדובר בלא פחות ממהפכה שהתאפשרה הודות לאסטרטגיית השיווק החדשה והרפורמות שהוביל משרד התיירות בשנה האחרונה. קיום התערוכה שמתפתחת משנה לשנה בפעם ה 25 מעידה על כך שישראל היא יעד תיירותי אטרקטיבי וסממן עיקרי לצמיחתה של תעשיית התיירות הישראלית."

ביתן טאייוואן (צילום:דן בר-דוב)

ביתן טאייוואן (צילום:דן בר-דוב)

מציגים בתערוכת IMTM (צילום:דן בר-דוב)

נשיא התאחדות המלונות בישראל, מר אמיר חייק :" מרגש לשבור את שיא התיירות ולראות איך משנה לשנה התיירות הנכנסת מתפתחת וגדלה וכך גם ענף המלונאות שמתרחב ומציע מגוון רחב של מלונות לכל התיירים המגיעים. השנה אנו מציינים את השנה ה 25 של התערוכה עם מספר גדול של מציגים ואורחים בכירים מחו"ל".

אייל שמואלי, מו"ל חברת Israel Travel News מיזמי IMTM: " אנו שמחים שהשנה ה- 25 של התערוכה מציינת גם שנת שיא בתיירות וגם שנת שיא במספר המציגים שהגיעו לתערוכה ובשרי התיירות שהגיעו ממדינות שונות בעולם. התייר הישראלי הפך למבוקש ואוהב לחקור טיולים מגוונים וחדשים. משנה לשנה התערוכה הופכת לשיח מרכזי בענף התיירות וכל המשתתפים מגיעים להציג את החידושים שלהם בפני התייר הישראלי ולסגור עסקאות לקראת שנה הבאה".

ביתן הפיליפינים (צילום:דן בר-דוב)

ביתן קוריאה (צילום:דן בר-דוב)

ביתן פנמה(צילום:דן בר-דוב)

ביתן רומניה (צילום:דן בר-דוב)

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על, ערוץ הטיולים והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.  IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

בתערוכת התיירות (צילום:דן בר-דוב)

בתערוכת התיירות (צילום:דן בר-דוב)

בתערוכת התיירות (צילום:דן בר-דוב)

בתערוכת התיירות (צילום:דן בר-דוב)

בתערוכת התיירות (צילום:דן בר-דוב)

בתערוכת התיירות (צילום:דן בר-דוב)

Print Friendly
פוסט זה פורסם בקטגוריה תיירות, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>