Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 בפברואר, 2019

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 6, יונייטד סקייטס, סטוקהולם פנסילבניה, נקמה, השפים הגרועים באמריקה 12
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 6 | 6 Last Week Tonight with John Oliver, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD 

אחד האנשים הכי מצחיקים ומרעננים בטלוויזיה האמריקנית מנחה את תוכניתו ב-HBO כבר מספר עונות. התוכנית בת חצי השעה, מספקת לאוליבר פלטפורמה לפריסת הפרספקטיבה המיוחדת לו וקולו המובחן. הוא מביא נקודת מבט שונה ומצחיקה על הנושאים החמים בחדשות בשבוע שעבר, פוליטיקה, אירועים שוטפים ועניינים חברתיים המתרחשים בארצות הברית ובעולם כולו.

יונייטד סקייטס | United Skates, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot HBO

זוכה פרס הקהל – פסטיבל טרייבקה 2018. זירות ההחלקה על גלגליות בארצות הברית היו במשך שנים רבות בבעלות 'לבנה' ולעיתים אף נהגו בהן במדיניות של הפרדה או הדרה של האפרו-אמריקנים. אך דווקא עם תהליך סגירתם של מתחמי החלקה רבים החלה להתפתח תרבות ה-Underground של ההחלקה ואלו שנשארו הפכו להיות המוקד התרבותי של הקהילות האפרו-אמריקניות בארצות הברית. מהזירות החדשות החלה לצמוח מוסיקת ההיפ-הופ כשמשפחות ויחידים הגיעו להחליק ולרקוד תוך שהם מאזינים למוסיקה ונותנים לאמנים הצעירים את ההזדמנות להופעה הראשונה. הסרט הקצבי מלווה את סיפור סגירתן של זירות רבות, את ניסיונות ההישרדות של אחרות ואת ההתחדשות של תרבות ההחלקה לצד המוזיקה האפרו-אמריקנית. בימוי: דיאנה וינקלר, טינה בראון. 89 דקות, ארה"ב, 2018.

21:00 סטוקהולם, פנסילבניה | Stockholm, Pennsylvania, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 29 באוקטובר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ לייפטיים

22:00 נקמה | Revenge, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:15 השפים הגרועים באמריקה 12 | Worst Cooks in America 12, ערוץ האוכל

השפים טיילר פלורנס ו-אן בארל מגישים את גרסת הריאליטי למחנה אימונים קולינרי. במהלך העונה ייאלצו 14 מהבשלנים הגרועים בארצות הברית להתמודד עם שלל אתגרי מטבח תובעניים, כאשר הזוכה יקבל את התואר המכובד 'הטוב מבין הגרועים'.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן